![]() |
Frieser,
De A onderplaten heb ik zo liggen met knipperlicht onder uitsparing. De plaat daaronder waar nu je kreukel bult zit is er ook en een gebruikt voorbumpertje ook. Dus dikke lol met de slijptol en dur af dien bult :D pano boekje pag 3, nummer 4 nummer 3 Dat randje halen we dan wel weg ;) Sjef Zeg Jenske wil die bus wel van je overnemen voor de sloop :D Volgens mij heb ik ooit nog een bus van je tegoed dus hebben we dat ook eens geregeld :p |
Quote:
Nee man, is zôôôôônde, die bus is van 1 oktober 1967 "Eén van de eerste serie" zou Carlos zeggen. OK, nu ik pano nr 62 heb ontdekt heeft deze oktober-editie wel wat aan belang ingeboet ja, maar: wel origineel NL, zie je niet veel meer zo vroeg. Moet je trouwens zien wat ik net op de VCT2 site zag: Een T2a met T2b look, de omgekeerde wereld! www.vct2.nl |
Quote:
Ja, maar als je naar Carlos gaat luisteren is natuurlijk alles uniek/zeldzaam en de enige in Nederland ;) Een bus is een bus, en het zal nog jaren duren eerdat een 67'er T2a echt veel geld waard gaat worden. En als ze dan al veel waard worden zijn het de ongerestaureerde, orginele auto's met weinâg km's. Probleem is gewoon dat er daar veel meer dan zijn gemaakt dan een -laten we zeggen- 52'er panul. |
Quote:
Ja daar heb je gelijk in. Die barndoors zijn er weinig van gemaakt, en die dingen stonden na 10 jaar ook al op de sloop. De T2a is de succesvolste Transporter ooit met een jaarlijkse oplage tussen de 200.000 en 270.000 stuks. Ook een nette gerestaureerde wagen wordt geld waard natuurlijk. Zelfs een afgeragde versie. Maar wat is 'veel'? Het zal wel nooit wat worden met de T2a. Als ze straks dreigen iets waard te worden is de benzineprijs zo hoog dat veel hobbyisten afhaken. |
Quote:
He bah, dat kan ik niet echt mooi vinden. Maar waarschijnlijk komt dit mede door de kleur. grtzz Martin |
Quote:
Ik geef je helemaal gelijk, waarom zou je een bus zo bouwen dat een ander um leuk vindt. :confused: Maarre ff voor de goede orde, dat was mijn boessie en daar komen wel degelijk weer de T2b-bumperts op hoor :tongue: passie |
All times are GMT +1. The time now is 08:20. |