![]() |
Quote:
Ok thanks hier ben ik wat mee :thumbup: |
Ik had je vorige foto ook nog eens bekeken en de kop pakking ziet er ook gewoon het zelfde uit.
|
Quote:
Ok kunnen we terug verder ! |
Quote:
|
Kleine update !
Motor ruimte begint er op te trekken :) Motor kan bijna gestart worden nog wat elektrische problemen die ik moet oplossen wat vloeistoffen ingieten en de sleutel omdraaien ![]() |
Motor doet het terug !
Maar bleef niet draaien zonder choke op te zetten . Na alles af te lopen en wat extra vacuumleidingen te vervangen was het nog niet beter . Nu als ik deze stekker uittrek draait ie mooi stationair ! ![]() Nu weet ik niet waarvoor deze stekker dient en waarom hij faalt als ik hem gewoon aansluit ? Iemand hier raad mee ? :thumbup: kan er weinig van terug vinden :screwy: |
Is van de automatische choke. Die dingen geven heel vaak ellende. Als je hem eraf gooit zal hij warm netjes staionair lopen, maar koud wat moeilijk doen.
|
update
Begonnen aan de onderkant van de auto ! ![]() Deze staat bijna klaar ! Alles ervanonder gesloopt enop zoek gegaan naar roest ! Maar deze ben ik niet tegengekomen ( op wat vliegroest na )nog steeds zeer tevreden over de kas van de auto ! Nu nog de onder kant afwerken ! Hiervoor ga ik deze gebruiken (bitumen motip) ![]() Iemand hier ervaring mee . Deze kan aangebracht worden met de borstel Of enige tips voor ik begin te pappen :thumbup: |
Lekker bezig!
Ik gebruik die altijd in spuitvorm, dus met luchtdruk en spetterpistool ;) Spul werkt prima, zorg er wel voor dat je alles afsluit. Dus een dekkende laag smeert zodat het water er niet onder kan lopen. :thumbup: En trek handschoentjes aan :D |
Kleine update
De onderkant is zo goed als klaar , nog wat remmerij en de bodem is zo goed als klaar :thumbup: Ook en tegenslag met de motor na en week of 2 ,begon deze te roken ! Dus na wat twijfel lost de koppaking dus toch :-( Had me laten overtuigen van de trekbouten niet te vervangen ,want en vriend van me had het als zo vaak gedaan zonder ze te vervangen :screwy: Waar ik nu dus geen zak meer van geloof ;) Alst puntje bij paaltje komt had hij es wat trekbouten bijgetrokken :-) Is en groot verschil dan ze te hergebruiken :rolleyes: Dus de cilinderkop moest er terug af kleine domper op me werk want ik had de bouten gewoon moeten vervangen en gewoon niet luisteren naar hem ! Hier toch en kleine foto van de onder kant met nieuwe demper ![]() |
Onlangs wat plaat werk binnengekregen en er aan begonnen !
Beetje per beetje geraken we er wel :D ![]() Hoe de vorige eigenaar het zag om de auto te verlagen en om en perfecte kas te verkloten :screwy: ![]() En zo ver staan we nu paneel zit er goed in :) ![]() Bij nader inzien komt er toch veel meer bij kijken om en auto terug op te doen ! Heb ik me wat op mispakt maar niet te min gaan we door ! en hebben we er plezier in :-) |
Vooral het laatste wat je zegt is belangrijk!
Als je er maar plezier in hebt. Juiste instelling! Keep up the good work. |
Das zonde ja... Maar gelukkig wordt die compleet goed aangepakt! :thumbup:
|
Kijk goed bezig! Vraagje he. Je hebt dat stuk er toch niet overheen gezet?
|
zo te zien wel..zet de betonmolen maar aan..
|
Paneel ligt er dus niet overheen :tongue:
Oud eruitgeslepen en weg ermee ...... paneel zit er mooi in(tussen ) :thumbup: Zou niet goed komen moest het paneel er gewoon overheen gelegd worden Hier en extra foto van de plaat dat gepunt zit ! ![]() Ik ben geen pro , is ook de eerste keer dat ik zoiets doe , maar al bij al ben ik happy met het resultaat |
All times are GMT +1. The time now is 12:25. |