![]() |
Ik geloof dat de botsauto bij deze 'uit' is :D :D
|
voor driewieler-rijlessen voldeed hij toch goed, stijn? ;)
|
Haha ja daar zeg je wat... Nou ik hoop dat zo'n Reliant toch net iets stabieler is! Kan er in ieder geval niet uit vallen...
Wat voor steek zouden die wieltjes zijn? :D :D :D |
Whahahahaha LOL, dit is nog VEEL beter als n brommobiel. STOEAH !!
Idd, je hebt in elk geval ff op 3 wielen kunnen lessen Steek zou ik me MINSTE zorgen om maken, ff adaptertje ertussen en klaar :) Zou me idd meer zorgen maken om n wheeliebar ofzo, n iets stevigere dan op de scoot :D:D:D |
v* of niet...motorblok is ie zeker sneller mee ;)
|
Trotters Independent Traders..... :D
Stonden er vroegah een paar in Lage of Hoge Zwaluwe, een uitgebouwde (TestaRobin sticker) en een Rat (3x3 sticker erop) Maar wel rete-stoeah :D |
Quote:
"No income tax, no V.A.T., No money back, no guarantee....." :D ![]() |
Whaha cool! Moet je verlagen zo'n ding! :D :p
|
Jammer dat er zoiets niet in vw bestaat, tenminste zo ver ik me herinneren kan, verder wel een vet ding hoor moet je lekker rat laten
|
Quote:
een kevermotor op 3 wielen..... een trike ;) |
Hij wordt zeker laag, hij krijgt zeker dikke wielen, blijft zeker een rat en wordt zeker snel :p
|
Oh, en Only Fools and Horses rules :D
|
Quote:
En vooraan krijgt hij zijwieltjes...:D Cool ding Stijn! |
Beter Stijn!
Eindelijk iets waar ik met mijn lijf en gewicht ook in kan rijden! :biggrin: Tot aankomend weekend, drinken we er een biertje op! |
Deal!
|
in kaatsheuvel staat en reliant op de sloop met bovenstaand interieur...vet he :D |
:eek: o jee waarom heb ik deze topic nou weer zo laat gezien :tongue: wordt vast weer laguh
|
Quote:
te koop?? :D |
Wordt het niet eens tijd om deze topic te updaten?
Stijn kennende is dit project al lang klaar..... ;) |
Quote:
Weet je wel hoeveel projecten hij heeft :D |
All times are GMT +1. The time now is 05:11. |