![]() |
Quote:
Het vermogen gaat er wel op achteruit, maar het koppel is wel erg netjes van de TDI. De Phaeton is ook een hele zware jongen en rijd erg goed met deze motor en bak. Beide zijn 4Motion en het verschil van gewicht zit hem ook in de motor omdat de W12 echt niet normaal zwaar is en hier de V6 TDI voor terug komt. 318km/h zal hij niet meer redden, en erg hard gaan ook niet, maar normaal doorrijden met behoud van comfort gaat prima en daar is de Phaeton een goed voorbeeld van als vlaggenschip van VW. Het is een heel erg complex project en ik weet zeker dat wij nog diversen problemen zullen tegen komen, maar we hebben erg veel ervaring met ombouwprojecten met het behoud van de originele computer, canbus en cockpit enz. Ik houd jullie een beetje op de hoogte van deze werkzaamheden en ik kan nu niet op alles een antwoord geven omdat onze ideeën en gedachtes hoe dit te gaan doen eerst nog bewezen moeten worden. |
Hou dit topic aub dan up to date! :rolleyes:
Want vind dit heeeel erg ruig!! :cool: |
BI ZAR! :O gelijk gevolgd.. Veel succes met de ombouw :)
|
Bizar project zeg.. Niet te geloven..
Zal subscribe ff op 'on' zetten :D :thumbup: |
Geweldig ! :cool:
Keep us updated! |
Zou eigenlijk een V10 tdi erin verwachten gezien de W12 die eruit komt!
|
Dit is wel een te gek project en best maf. Erg vermakelijk om te volgen :D
|
Hoe zit t met omkeuren?
Of hebben ze daar in Luxemburg geen last mee? |
heel gaaf!
|
bizar :screwy: en gaaf :eek: tegelijk
Veel succes en wijsheid toegewenst ;) |
Quote:
Quote:
Astu uw antwoord!! :D |
Quote:
Dank U :thumbup: |
Echt supergaaf! Zonde van die Pheaton, maar om dat blok van de Bentley nou in een Golf te gooien xD
Veel succes! (Y) |
Ongezien dit! Weer een build die je van je lijstje kan afstrepen!
|
Zo dit is weer eens wat anders! Mooi om te kunnen volgen! En ik had idd ook een V10 TDI verwacht :D
|
Quote:
Heel stiekem ben ik maar al te blij met de wat kleinere V6 :D |
Gaaf project. Leuk dat mensen zo out of the box denken :D
|
Tja, als geld kennelijk geen rol speelt...
Wel een hele gave uitdaging, succes! |
Supergaaf, wat een lef om zo'n project aan te pakken !! :thumbup:
Quote:
Maar, gerekent met Nederlandse of Luxemburgse brandstofprijzen ?? :tongue: |
De eerste gedachte die in me opkomt als ik die Phaeton open zie liggen en denk aan het werk wat er nog komen gaat: hoe kún je hier zin in hebben :eek: maar vat dat aub. op als compliment voor je vakmanschap! :thumbup:
Zeldzaam mooi project! |
All times are GMT +1. The time now is 19:42. |