![]() |
relaxed een 5-deurs!
|
ff bezig geweest met mn velgen
op de foto zit er voor 50 hoog onder maar zal er zo 45 hoog opzetten, dan komen die van 50 achter ![]() ![]() vind t zelf een hele verbetering...erg blij mee nu is de volgende stap mn uitlaad ik heb zelf al een schrick sr 1 eind demper, die wil ik drop, en zoek nog een middendemper iemant zoiets liggen of enig idee wat t kost? hoor t graag :) |
hoe ziet die eind demper eruit?
|
|
demper ook te koop? :p
|
Quote:
die sebering wel, SR 1 niet :rolleyes: |
is er op die demper een plaatje gepopnageld met het Schrick logo en SR1 erin gestanst?
Zo ja, dan is deze geschikt voor Golf 1, want voor de golf 2 was er namelijk SR2.... Zit dit er niet op, dikke kans op imi. Mag de pret verder niet drukken hoor! |
Quote:
staat in de demper zelf gestanst, nummer en dr. schrick sr 1 enz enz, geen gepopnageld plaatje, wat t is is t, ik vind m mooi ;) |
dat is goede handel zo een demper..................;-)
|
Ik heb ook wel interesse in de velgen. Ik hoor het wel als je ze kwijt wil.
bvd martijn |
dan zal ik hem vaak zien want je woont vlak bij mij.......die foto is toch van de westerweg?
|
Quote:
ja indd, jij woon tegen t spoor daar achter...zag m laatst staan, ben normaal niet van de uitbouw, maar deze is echt helemaal compleet, erg netjes, zal wel s langs rije ;) |
is prima dude
|
![]() |
Strakke wagen effe een paar mooie spaakwielen eronder en klaar hij is al mooi aan de grond en een g60 maakt ook een superr geluid succes ermee
|
Ik zag je nog rijden vanmiddag rond 13-30 bij het politiebureau daaro bij het stoplicht. ik stond 4 autos achter jou in mn vr6 ;)
|
Quote:
en niet ff toetere :rolleyes: ? |
We stonden allemaal voor het stoplicht, je weet hoe druk het is dus als ik ga toeteren kijkt iedereen naar me ;) haha
|
mooi ding hoor! hoe en hoever issie verlaagd?
|
nette aanwinst. Is de motor verder nog standaard?
|
All times are GMT +1. The time now is 15:53. |