![]() |
Mijn hele familie woont in wageningen, ons kent ons.... :o
|
ja dan krijg je dat he? ;)
Ik heb vanavond mijn nieuwe uitlaat opgehaald. Het is een originele Corrado uitlaat die nu pas gemaakt is voor een 1300, deze ga ik nu zelf even polijsten en dat ziet er daarna beter uit dan dat rietje van nu...maar ook weer niet overdreven, ben blij dat ik bij origineel blijf. foto's volgen van polijsten t/m opzetten sabine, leuke weblog heb je trouwens. Mooi paard, lijkt veel op het oude paard van mijn vriendin. en je bent net 1,5 maand ouder dan ik. :mad: :biggrin: En wij hebben ook zo'n tijger thuis... ;) |
Dank je, weblog is nog underconstruction, moet nog even de achtergrond etc aanpassen maar heb nu even weinig tijd...
Beter van die originele uitlaat! Staat altijd beter!! :D Die van mijn golf komt uit 1986 en dat is hem aan te zien.... :p :D |
Wat moet ik me voorstellen bij een corrado uitlaat? :confused:
goeie plannen iig... wat kosten die bumpers met chroom trouwens als ik vragen mag? Heb mijn gepimpt met chromen klinken, had al een mooi ori chromen logo, maar de ori "C" bumpers zijn compleet zwart... Ook geen idee of chroom randje staat trouwens... (heb ook een rooie... :p ) ![]() ff hoeruh hoor, ben een trotse bezitter... :p |
hey!!
ja je Golf heb ik al uitgebreid bekeken. Haha,.. van jou kijk ik dus ook een beetje af. Alleen wil ik BBS RS'jes erop zetten. Smalle bumpers met chrome bies kan ik hier nieuw kopen voor 40 euro per stuk. bij www.hartsant.nl kan je ze ook krijgen nieuw. Dit is trouwens de Corrado einddemper, klein ovaal, en niet overdreven, deze ga ik nog polijsten dus... dan komt er zo'n vlammende gloed op. Is RVS trouwens... ![]() mooi golfje heb je trouwens! Echt toppie, daar kijk ik ook mooi naar, alleen die van mij is TORNADOrood. jij hebt alleen wel een erg oude :eek: :D :D ;) , die van mij is van 1991 :p |
niet duur die bumpers...
Maar ik krijg net bericht dat ik een compleet motorblok heb gekocht... Dus daar gaan de centen heen... :D |
hehe de mijne is inderdaad oud en zo ziet hij er ook uit, hier en daar deuken, roest maar wel laag... :D :p De mijne heeft ook smalle bumpers met chrome bies alleen zie je die niet meer zo goed.... :o Heb hem een tijd ratlook gehad;
![]() En heb de bumpers daarna niet meer gepoetst.... :D Heb ook nog een grill liggen met enkele lampen, een vw logo en een chrome bies, die moet er ook nog steeds in.... :p |
Ennuh; dit was mijn pasadena vlak voor ik hem verkocht... :p
|
Originele raamslingers?
|
ik weet zeker Sabine dat je die spiegels als eerste eraf heb gehaald :D op die Pasadena...En die witte is idd laag, maar wat wil je met afgezaagde veren, zo kan ik het ook :p
originele raamslingers? Ja die heb ik wel liggen, en zelfs in de kleur van de auto gespoten nog. MAAR, heb deze chrome slingers vast gelijmd, en die zitten echt goed vast... Maar goed, zal er idd wel weer een keer naar kijken, zulke dingen hebben alleen geen haast bij mij. Eerst de buitenkant, dan de details. |
en tommy, die bumpers zijn idd niet zo duur. Nieuw motorblok? Wat voor 1 dan? Als ik mijn uiterlijk klaar heb, dan is het zoeken naar een ander blok. Dat gebeurd sowieso, maar dan kan nog wel even duren... eerst effe de looks
|
Quote:
FotoFuckVrijdag pic : Bob ff eraf shopppen :D |
Quote:
Motorblok houd ik ff voor mezelf... :D |
Quote:
Ik heb hem maar gewoon zo verkocht... :D Bespaarde mij weer moeite en ik kon door met mijn g60... Een meisje uit maastricht was er super blij mee! :D "vroeger" waren die spiegels helemaal in... :tongue: :tongue: :tongue: |
klopt klopt, daarom heb ik ook nog die cup'jes ;)
Hier de uitlaat van dichtbij, valt mij wat tegen trouwens, als het poetsen en polijsten niet lukt komt er een ander eindstuk op gelast. |
okee hijs iets goor maar goed, een polijst borstel doet soms wonderen.... Vind het formaat wel leuk!
|
ja heb hem net gepolijsd, moet zeggen; hij is nu BLINGBLING hahah... dus dat gore is nu weg. En heb hem snel onder de auto gelegt en die maat is ook perfect, morgen effe met Mark eronder zetten :)
|
met Mark? hmmmmz.... succes dan! ;) :p
|
hahahahaha :D , ik duik eronder hoor :D
|
oooooow oke... hehe
Waar zijn de foto's van de pijp eigenlijk? |
All times are GMT +1. The time now is 05:34. |