![]() |
ziet er leuk uit daar ;)
volgend jaar toch ook maar eens een kijkje gaan nemen ;) |
Quote:
YEAH BABY !!!!!!!!!!!!!!!!! Heb mijn kompanjon (Marcus BBS op VF........niemand die hem kent :D :D ) ook even weer de harses gek gemaakt. Zijn oude GTI stond er dus, en hij heeft vorig jaar z'n andere verkocht (deze was er dit jaar helaas niet bij in Assen, vorig jaar wel). Maar hij zit MP alweer af te speuren naar een nieuw project !! Dus Sponzer, ik hoop dat we volgend jaar met 2 nieuwe project-auto's erbij zullen zijn in Assen..........zoniet..........dan carpool ik met jou !!!! ;) ;) ;) Grtz.............. LRR |
Deze type 1 16v turbo bedoel ik. Heeft er iemand meer info over?
![]() ![]() |
Quote:
Zoals ons allen Sponzer al vermelde is ie van Martin Boonstra. Het is volgens mij een 2.2 (16V Turbo). Hij staat ook op de site van www.golf1onderdelen.nl, anders probeer daar eens achter z'n emailadres te komen of zo !!! Grtz................. LRR |
Quote:
2.2L. Dacht dat mijn cilinderinhoud al groot was met 2.1L. ;) Maar iig bedankt LRR :) |
@Sponze,
Volgende keer beter ;) @Big-mac-marc Ja klopt wij waren bij macdonalds, Die paarse type 1 had ik al eens eerder gezien een tijd geleden. Toen stond op de aanhanger bij een autobedrijf. Ik heb toen nog met de eigenaar gepraat. we reden er toevallig langs en toen zag hem staan. gelijkff omgekeert en een praatje gemaakt. |
Quote:
Waarschijnlijk van "onze" kant uit ook een aantal nieuwe projectjes, maar of ze komend jaar al van de party zijn????:
de kinderen er ook nog bij in kunnen... Nu al 4 kids in totaal, maar wie weet :D |
Quote:
You're very much welcome !!!!!! |
Quote:
Heeft iemand betere foto's van die velgen? Trouwens, Skywalker, wat voor camera gebruik jij? |
hopelijk zo goed genoeg marc?
BMM had trouwens nog een meesterlijke opmerking over deze wielen.... "he yo... hebben deze wielen nou een ET waarde van ET-50?" super :cool: |
ff de interceptor aan de loop geslingert en de vrije teygel gegeven richting assen..
daar aangekomen een enorme hoeveelheid bekenden gezien. was een leuke meet,met leuke wagens.. bij deze een voorproefje.. de rest van de foto's staan op www.vwteampg.nl -->forum-->aftertalk have fun :D ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
VW ROADWARRIOR!!!!! was een toppie meet.erg veel bekenden gezien van vw forum.... wolfsburg g60(oranje type 2)cal44(baby blauwe type 1)wigwam vr6,parebool(champagne type 3)verder hoop bekenden uit de buurt zoals sponsje,henk,ronaldfelix en nog een aantal vw noorders. zeker voor herhaling vatbaar.. |
Volgende keer graag goed aankondigen : nu dacht ik dat het de zoveelste Kevermeeting was en met mij vele anderen die niet op kwamen dagen ;)
|
Quote:
Duhhhhhhhh.................. :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: |
Duhh of niet : een type 1 is een Kever .. simpel
|
Quote:
Wat had ik er dan van moeten maken :confused: Als t een kever meeting was geweest had ik er wel KEVERMEETING boven gezet.... trouwens: Quote:
Hoezo wist je t niet? :rolleyes: Komt rechtstreeks bij t topic over dezelfde meeting bij "meetings data"... |
All times are GMT +1. The time now is 19:20. |