![]() |
Ik heb eindelijk nog eens tijd gehad (gemaakt) om mijn velgen verder af te werken. Er zijn nu drie velgen zo goed als af.. Dit is het voorlopige resultaat..
[/IMG] ![]() |
**** Bling Bling ****
|
Quote:
ziet er goed uit,dat het polijst werk van je. ben benieuwd hoe het staat. bij van der mik in vinkeveen kost het 17euro per velg. deze heb ik net binnen en zijn 7,5j en 8j. ![]() |
zoow!.. dat ziet er super goed uit carl! Daar heb je zeker wel een hoop armspieren aan overgehouden? :tongue:
Ben benieuwd hoe dat gaat staan.. mijn verbrede stalo's zijn ook af.. nu nog een schroefset :rolleyes: ![]() |
Morgen en overmorgen heb ik terug wat tijd om verder te doen, ik ga proberen om ze tegen het eind van de maand klaar te krijgen.. Dan post ik wel wat foto's hoe het staat..
Die stalen velgjes zien er ook goed uit Paultje.. |
Mijn velgjes zijn helaas nog niet afgewerkt maar om de moed erin te houden heb ik eens een foto'tje gemaakt hoe het er zal uitzien..
|
staat 'm goed!.. dat gaat wel wat worden voor in de zomer.. mooi parkeertereintje trouwens! ;)
|
wat glimmen die wielen!!! :eek:
|
Moet ie door hoog water heen? :eek:
|
een setje wintervelgen zou niet verkeerd zijn ,scheelt veel werk en schade bij een glijpartij!
http://www.golfvr6.net/bertil/ats3.jpg |
Quote:
zie boven |
All times are GMT +1. The time now is 14:46. |