![]() |
Klasse bak!
droppen met die zooi en klaar is kees ;) |
Ok..
Al bekend met het polo86c register? Komt nog wel.. als je spatborden zoekt ofzo :) Hoe zijn de kriksteunen (voor, achter?) Hoe zijn de voorspatborden? Hoe is de tank-vulhals? Hoe is de accu-bak (of accu-wak?) Hoe zijn de a-stijlen achter de spatborden? Hoe zijn de veerpoot-domen? Hoe zijn de spatbordrandjes achter? Lijst met vragen :) Mooie bak man! Droppen, Wielen, Wassen: Klaar! |
leuk projectje...
|
Quote:
zal ik idd binnenkort snel aanwezig zijn idd :D , ik ben idd opzoek naar 2 voorschermen (links en rechts), deze kunnen wel gelast worden maar heb liever "nieuwe", ook de wielranden achter ZOUDEN EVENTUEEL vervangen kunnen worden (om het geheel PERFECT te maken) de accu bak is nog zeer goed. net flink aan het poetsen geweest aan het blok, want de benzinepomp ging er zo goed als nieuw op en die sprong iets TE veel uit op het smerige blok :D, dus net flink bezig geweest met de poetsdoek en morgen verder. maar meteen nieuwe distributie erop zodat ik daaronder ook kan poetsen :D:D en de inlaat ff demonteren zodat daar de weg ook vrij is, meteen nieuwe pakkingen en klaar. net btw olie gepeild maar er zit 4cm boven het maximum in op de peilstok :eek: :chair:, dus de olie gaat er morgen ook uit. dit heeft natuurlijk niks met het slechte starten te maken, maar ZOU dit eventueel wel kunnen??? bedankt voor de complimenten allemaal!!!! doet altijd goed en heb je weer zin om vlug verder te gaan!!! |
btw zojuist ingeschreven en 2 posts verder op Polo86c register ;):D
|
zou heel misschien het probleem wel kunnen zijn...maar dat merk je vanzelf...
alles schoonmaken kan sowieso geen kwaad. binnenkort ook weer ff rondje pakkingen doen. |
met het blokkie bezig.............op de foto lijkt er minder gedaan dan in werkelijkheid :( maja weet het iig zelf :D:D
|
ziet er buitengewoon netjes uit...
weet iemand het verschil trouwens tussen het metalen luchtfilterhuis en het later geleverde plasticken? |
metaal is derby1 en plastic is 1f
|
Dat had ik al begrepen serge, maar verder nog verschil? carbs die eronder zitten zijn hetzelfde en de bevestiging ook?
want bij dat plasticken ding wat er bij mij op zit is de aanzuigbuis pleitos, en aangezien dat sowieso gare dingen zijn lijkt me dit een betere oplossing. maar heeft zoon luchtfilterhuis ook net zoon goede flow of merk je daar geen reet van en is de enige reden die ze hadden om het te veranderen de doekoes... |
reden was doekoe
inlaten zijn wel anders ,maar voor flow maakt het niks |
Niet alleen de kosten waren voor VW de reden om over te stappen...
(MH en HZ hebben ook nog lang een metalen deksel gehad, *met plastik bak eronder weleenswaar). De 'polo/derby'1f kreeg een automatische winter/zomer warmteklepregeling. D'r waren wel modellen met metalen filterhuis EN automatische regeling, maar in plastic was t net wat makkelijker uit te voeren. 't uitlaatspruitstuk (op de foto 's hierboven goed te zien) heeft bij de oudere modellen (met metalen doos en handmatige zomer-winter) een iets andere vorm: de aanzuiging vind gewoon recht boven de uitlaat plaats. Latere modellen hebben een 'kap' op de uitlaat zitten, van waaronder de 'winter'-slang z'n warme lucht aanzuigt. Als je van Plastic naar Metaal over wilt stappen, zul je in iedergeval die kap moeten verwijderen (3 moertjes die nogal eens niet meer los willen), en dan is het nog de vraag of het 'winter/zomer'slurfje er dan goed langs past: Waarschijnlijk wel, maar niets is zeker. |
ik rijdt toch alleen 's zomers, dus maakt geen flaus aus dan?
nu is de automatische zomer winter klep ookal kwijt, dus... |
Valt iemand iets op aan de stuurstangen? Wist niet dat die te combineren waren?
|
Nope: Valt me niets op aan de stuurstangen.
Korte (bestuurderskant) is zo'n ouderwetsche 'blik' stang. Lange (bijrijderskant) is gewoon de standaard stang, met verstelmogelijkheid. Voorzover ik er kijk op heb, zit t zo bij zo'n beetje elke polo 1.. @Polopowerrrrt: Dacht je dat de 'lange-instelbare' er soms ook in 'blik' uitvoering is geweest? Nee toch? Is mij nog nooit opgevallen.. |
Ja, dat meen ik me zo te herinneren, if not: my bad. Zal vanmiddag een even een blik werpen in de schuur maar ze liggen wel heel erg ver weggestopt, omdat bij mij het complete stuurgebeuren van een g40 erin komt.
|
zo vanmiddag weer bezig geweest:
-startmotor eruit -stuurhuis eruit -alle waterslangen en buizen eruit (van radiateur en verwarming) -verder gegaan met tectiel verwijderen morgen weer verder :D en morgenavond mar weer fotos erop dan :D altijd wel leuk fototjes kieken |
iemand enig idee hoe ik die bruin/goud achtige tectiel?? kan verwijderen????? |
|
klopt serge :D, ik post wat af overal ;) neej maar ik denk vraag het hier en op polo forum, you never know ;):D
|
All times are GMT +1. The time now is 22:41. |