![]() |
Quote:
Vergeet niet dat gordijnen met magneetje ook als nadeel hebben dat condens (onderschat het niet) je gordijnen na een nachtje in de bus slapen erg vochtig / nat (en dus snel vies) zal maken. Is niet practisch als je een paar weken onderweg bent... :rolleyes: M.b.t. de "truttigheidsfactor": dat verschilt helemaal per bus / stijl / inrichting. Bij de ene staat 't beter dan de andere. Als je maar zogt dat de gordijnkleuren in lijn zijn met de lak en het interieur. Dat wil niet zeggen dat 't een 100% kleur match moet zijn maar natuurlijk ook niet mag 'vloeken'. ![]() ![]() |
Quote:
hoe voorkom jij dan dat je gordijnen nat worden door de condens..... Gr. michiel |
Quote:
vloeken godvrrrr ga gewoon naar de albert cuip markt en daar vind je vanalles |
Quote:
m.b.t. de bekleding: idd ik been nog steeds op zoek naar de juiste skai... mbt de buitenkant: lijkt mij een juiste match: ![]() |
Michel, Als je toch naar de A.Cuyp in Mokum gaat en je wil zeker weten dat de stof niet doorschijnt dan moet je verduisterings stof nemen. Is egaal maar niet doorschijnend. Kleuren die ik op de stoffen markt in Utrecht gezien heb waren wit (gebroken wit door het zwart tussen de lagen wit), blauw, rood, zwart, grijs. Het is niet te duur daar en je bent niet in Mokum. :D
|
Quote:
ik ga altijd naar de A.Cuyp in amsterdam niet in mokum..... :D :D ik zal er op letten dat ik verduisterings stof neem...dat zou een hoop schelen denk ik.... Gr. michiel |
All times are GMT +1. The time now is 22:50. |