![]() |
9,5j? momenteel zit er 8j verbreed staal onder (14 inch) en die lopen strak met de wielkasten. met 9,5j loopt ie 1,5x2,54=3,81 cm er buiten en dat is gewoon teveel. ook heb ik nog een setje 175-50-13 liggen en die kan ik hier niet op kwijt (alhoewel, er zijn vast van die gekke belgen die het doen). sorry man!
|
Ok dan
|
8j inruil is wel ong max breedte. ook een pirelli, teardrop, etc mogelijk in 15 inch. wil eigenlijk wel 200/250 bijbetaling. (heb wat cash nodig: sinterklaas, kerst, jullie kennen misschien het probleem ;))
|
mail gehad over inruil voorstel?
|
jups heb je mail teruggestuurd.
|
Velgen worden tijdelijk uit de verkoop gehaald. Ik ga ze opnieuw netjes (laten) maken en dan worden ze wederom te koop aangeboden met nieuwe boutjes, nieuw gepolijste randen, en misschien een zwart hart. Prijs dan ongeveer 400/450 euro.
|
Quote:
Ik lees net dit topic over je bbs-en en nu staat er duidelijk dat ze uit de verkoop zijn maar als je ze nog wil verkopen in de oude staat dan kunnen we wellicht contacten?! Ik hoor het wel van je. Groet, Tom |
ik heb nog 2 ats classics 7j liggen met zwart hart en gepolijste randen, iets voor de ruil? met opleg van mijn kant natuurlijk? wel in de oude staat dan...
|
sorry velgen liggen al totaal uit elkaar. heb de ringen al opnieuw geschuurd, boutjes bijna klaar, 1 hart al geschuurd, dus ik maak ze eerst maar klaar, misschien dat jullie dan nog geinteresseerd zijn. doe me anders maar een bod, zoals ze er nu bij liggen, dat kan altijd. gr Sander
|
All times are GMT +1. The time now is 02:57. |