![]() |
lol
het was vanmorgen inderdaad veeeel witter :D zal maar meteen een voorbewerkte onderlijst bestellen kan deze meteen gespoten worden :rock: @Jasper, Dankje kerel! ben benieuwd |
nou in delft stormt het echt waait hard en keihard regen en hagel :S:S
ps coole foto die van hierboven die kever ;) |
Vorig jaar enorm veel leuke fotos hier van ''sneeuwpret''
Enorme pakken sneeuw en veel ingesneeuwde VW's! :D En nu sneeuwt het op dit moment hier! |
van mijn part mag er maandag wel een meter liggen, dan gaan de gordijntjes even open en snel weer dicht!!
|
Hier geen sneeuw, maar een storm niet te weinig. Woon redelijk dicht aan het water, maar de stoelen waaien nog net niet van mijn balkon af.
|
In de polder geen sneeuw gezien, op school in zwolle ook niet op weg voor een excursie kwamen we besneeuwde auto's tegen, en in nijverdal sneeuwde het volop
|
sneeuw? wind? regen?
Uit welk land komen jullie? |
Heb hier nog geen vlokje sneeuw gezien! (Zelfs nog geen drupje regen...)
|
jups, was weer glijden en glibberen:) I love it. groeten uit brabant.
|
sneeuw?
Nee hoor, in Arnhem niets aan de hand.... :rolleyes:
|
Quote:
Emmen niet? :eek: Dan is mijn pa een vette leugenaar :D Hij vertelde me dat collega's van hem uit Emmen met een dikke 10 cm sneeuw op hun tuftufs bij t werk aankwamen.... :woowoo: |
Op dit moment ligt er hier in Heeswijk, 10km van den bosch , Noord Brabant, al een mooi laagje sneeuw.... en het blijft maar door gaan als het zo doorgaat ligt er morge een halve meter :eek: :eek: :chair: :chair: :chair: :chair: :chair:
|
hier geen sneeuw gezien, maar ik woon dan ook in belgië, toen ik deze avond naar huis kwam begon het wel te sneeuwen maar de sneeuw bleef niet liggen :)
|
Quote:
Vanmorgen toen ik naar m'n werk ging alleen wat restanten natte sneeuw op m'n daily....hooguit 1 cm... ;) |
Geen sneeuw... De weg was overigens wel wit, van het zout... :mad:
|
hier wel sneeuw, maar juist nergens zout:)
|
en het komt hier ook weer horinzontaal voorbij zetten..
t sneeuwt nog keihard... |
![]() zo ziet het er dus uit... |
Bij ons achter de flat zit een chinees. Raden wat er gebeurt rond etenstijd...dan komen mensen chinees halen. Helaas komen ze niet ver...
![]() En dit is het straatbeeld in Enschede Centrum. Nu (19.30) begint het weer te sneeuwen. ![]() Tot overmaat van ramp is ook het contactblokje weer overleden (deze zomer ook al) en werkt onze verlichting en ruitenwissers niet meer. Klote. |
Mijn auto staat vanaf vrijdagmiddag in de garage...net voor de sneeuw binnen en komt er pas uit als het dooit :p
|
All times are GMT +1. The time now is 03:24. |