![]() |
:woowoo:
Erg mooi geworden Maarten :D !! |
thnx Linnie, heeft ff geduurd maar is echt supernetjes gemaakt
is gespoten bij http://www.car-sterkendries.com/, waar die paar jaar terug ook is gespoten |
Ziet er echt goed uit :woowoo:
|
Ziet er weer gelikt uit zo met die smalle bumpers en c2's. Maar ik vraag me ook af waarom je in België je auto hebt laten spuiten? Prijs/kwaliteit verhouding is daar beter?
|
Woon zelf in Weert, spuiter is 20 min rijden en staat in deze regio heel goed bekend.
staan ook regelmatig hele bijzondere auto´s binnen..... ben al een XJ220 tegengekomen, testarossa enz enz |
Ziet er zeer goed uit. Ook met die velgen.
|
smalle bumpers zijn idd stuk mooier!
|
Quote:
Dat verklaart een hoop! |
Hey Maarten heb je die steffans nog? wagen ziet er weer top uit zo.
|
in 1 woord gewoon:TOP
|
thnx guys, Alvin velgen zijn al verkocht, hebben weekje te koop gestaan geloof ik. waren heeel snel weer weg
|
Goeie zaak pim-pam-pet-slet ;) onderlipje erop en knallen maar :)
|
thnx Bennie, iemand nog adresje toevallig voor carbon onderlip??? heb wel eeb CL lip van carbon gezien, maar geen GTI...:(
|
Quote:
amen :) eventueel nog zo'n fijn stukje plastic in de grill ;) |
jaja jongens:D alles op z'n tijd, GTI grill met rode bies en GTI logo staat op de planning
en om jullie tevreden te houden zal ik die pinkers erook wel uitmeppen.... :woowoo: |
ziet er weer netjes uit! mooi werk! maar ik vond die kwartetset eigelijk wel mooier :redface: :eek:
sorry :D maar ik snap wel dat je er erg content mee bent :cool: |
was de quartetset ook nog niet zat hoor, gewoon tijd voor wat anders..... en weer eens een andere look
|
Quote:
heb laatst nog een gti onderspoiler in carbon te koop gezien. was best duur dacht ik. maar een cl lip is toch laag genoeg? |
Quote:
vind een cl lip beetje te schraal overkomen eigenlijk, GTI lip is net wat dikker |
met een gti lip ga je je voorfrond niet heel houden.
ook niet op 16'. pas hier zeker voor op het zou heel jammer zijn als je er schade aan krijgt. verder ziet het er perfect uit ga zo door gr ruud |
All times are GMT +1. The time now is 03:40. |