![]() |
Quote:
Niet die van Erik hoor ;) is eigendom van het team helaas :) Leuk modelletje, de vorige eigenaar had het hele huis afgeladen met schaalmodelletjes trouwens :D |
Tof Dat Jullie Het Allemaal Een Mooie Aanwinst Vinden Bedankt En Nog Veel Plezier Ermee Groetjes De Vorige Eigenaar.
|
Hey Kasper, ook je weg naar volksforum.com gevonden?!
We gaan er zeker plezier van hebben!! Nog bedankt, en de groeten |
Super ding!! Veel succes ermee Erik.
|
Quote:
Ja nog bedankt idd! Nu je hier toch bent, kun je mooi even je VW history posten ;) Geloof dat dat er wel een paar zijn geweest toch? :D |
ik ben nlij dat jullie zoveel goede reacties hebben op de bus maar had eigenlijk ook niet anders verwacht.maar ja hou t voorlopig even bij mn golf 1 16vtje.zie jullie spoedig wel op een vw/audi meeting.groetjes kas16v.
|
Quote:
![]() |
Quote:
deze staat nu in de buurt van almelo, en is te koop. :D |
klein kenteken
mag je nog geen kever op laden het is wel een 2800 turbodiesel maar de koppeling lag er toen uit |
Erik,
Nog baat bij een origineel VAG werkplaatshandboek voor je LT ? |
Quote:
Zeker! en misschien wel een keer met de LT :) |
Quote:
Das misschien wel leuk :) Wat voor een prijs kan ik aan de investeerder doorgeven? Iemand een idee wat die LT oprijwagen moet kosten? an er 1 205 op de trailer en 1 op die LT staan :D |
Wat ideetjes voor onze LT servicebus:
![]() (my first fotoshop) ![]() En de tweede Wat vinden jullie ervan? |
Mag ik het heel eerlijk zeggen:
Euhm die peugeotlogo vind ik er persoonlijk er niet oppassen. euhm je kan hem ook als magneetlogo er overheen plakken. Zodat je het later er weer eraf kan trekken, snap je wat ik bedoel? Ik weet niet hoe duur zo'n geintje kost, maar dat vw logo moet je er gewoon op de bus laten zitten. Past gewoon bij die bus, ik vind hem heel erg mooi verder voor de rest |
hoe is het trouwens met de bus heb er niets meer over gehoord of vernomen is ie nog in dezelfde staat?
|
Stoer ding, die Transporter ;)
Veel plezier en veilige km's ermee |
All times are GMT +1. The time now is 21:48. |