![]() |
Quote:
Shoppen dan :) |
Quote:
Yep ga van het weekend me maar eens uitleven, :rolleyes: |
![]() Zo'n Golf wil ik graag hebben!!! |
![]() mijn broer zijn golfje, alleen zijn zijn atsen volledig grijs en is zijn dakrek nog niet zo mooi geschuurd :) wanneer komt de jetta1 en de polo? |
Quote:
Is een leuk programma ! Is het ook mogelijk om andere modellen van vw te doen behalve de golf 1 tm 5? grtn Marco |
ja kevers en busjes..
|
![]() |
Alleen jammer van die 4 knipperlichten :rolleyes: |
Ik dacht dat ik gelezen had dat de scirocco 1 en de jetta 1 in de maak waren !!!!!!!!
Dus ff geduld nog !! Grtz............... LRR |
Vet!
|
Quote:
thx,kan haast niet wachten tot jetta 1 er is. Richard ook bedankt laterrrrrrr Marco |
![]() Hé, dat lijkt mijn GTI wel! Hé, dat lijkt mijn GTD wel! Het is even polijsten, maar dan glimmen die velgen wel! :D |
dan moet je volgens mij heel hard polijsten, of een hele straffe lamp op je wielen hebben staan :)
goed dat de jetta1 en de rocco in de maak zijn :) |
Is dat zo'n nieuwe driedelige paint spoiler?
|
zie net op de site dat ze ook bezig zijn met de golf 1 cabrio en dat er ook zoiets is voor audi, daar staat enkel de nieuwe a3 nog maar op
|
Kvind het een mooi programma, mja weer niet alle kleuren.... Maar toch, is toch leuk dat uitproberen :D!!
Hier de mijne, moet er ongeveer zo uit zien :)... ![]() |
Quote:
Hmmmz zou kunnen natuurlijk, maar ik denk dat ik genoeg plaats heb achterin. Anders heb ik altijd nog een passagiersstoel ;) ;) :woowoo: |
zo mag ie er ook wel uitzien!! :woowoo:
![]() |
kon het niet laten
![]() |
ricky ricky ricky... je bent de m3 spiegels vergeten
|
All times are GMT +1. The time now is 01:42. |