![]() |
waar ben je nou geweest?
|
Beungarage in de buurt... heb je veel aan he :D
|
owkee... goed om te onthouden!
|
Quote:
FF off, vertel ;)!! |
ja ik kom dus bij de kwiknix, en die hadden verzonken brug maar nog wel dikke rubbers liggen, dus ik vroeg of ik daar wel op kon, loopt iemand mee, vraagt de sleutel en of ik de deur open wil doen, geeft paar rukken aan m'n stuur en zegt: nee is kapot, kan niet uitlijnen zo, ergens is speling, luister maar :S
dus ik kon hem laten staan, zouden ze ff naar die speling kijken en maken, en dan uitlijnen... jaa daaaggg... net daarvoor apk gehad, en alles was 3k daarvoor met motorombouw nagekeken, dus ik wilde alleen uitlijnen, en dat ging niet... dag kwiknix! |
Quote:
had nou maar meteen naar mij geluisterd ;) Quote:
zijn idd sjappies bij kwiknix, of beter gezegd kwitnix die kerel lulde toen echt stront, hij wist volgens mij al voordat hij de auto aangeraakt had dat er speling was (ik was er bij ;) ) dit is btw mijn eerste post op dit forum :tongue: |
Mijn broer kan et volgens zijn weten wel goed vinden met die jongs van kwikfit in Winschoten. Dus die hebben zijn golf ook uitgelijnt.
Gingen we gister nieuwe schokbrekers eronder zetten, waren de camberbouten niet eens los geweest! Ze hadden gewoon ff aan de stuurstang gedraait. Sjappies.... :s |
ik heb vandaag mijn jetta uit laten lijnen bij peet borst in schoonhoven !!
jetta gisteravond neer gezet en vanmiddag na dat ik 37.50 achter hab gelaten weer naar huis met een netjes recht uit rijdende jetta !! maar kreeg wel het verhaal dat hij de wielen niet helemaal recht kon zetten ? maarja ik rij recht uit en da's best wel handig !! gr. Martijn |
Quote:
ik had mijn (ex)caddy(botsauto) in winschoten uit laten lijnen bij kwikfit, nou dat was dus 10x niks :( , heb hem een week later in het bijzijn van sponze :D uitgelijnd via een stoeprand stuurde toen 10x beter maar had wel een lekke band en een kromme velg :rolleyes: |
Quote:
Tsja... In de stormende regen... En het was geen stoeprand, maar een kuil op een afgelegen zandlaan :mad: MAAR WEL RUIG :D |
naja, we gingen vanaf een zandpad de weg (wegrand)op en die was een beetje hoog :D
|
All times are GMT +1. The time now is 12:35. |