![]() |
13"
15" 15" leuke wielen voor een golf 1..... liggen bij bij in de buurt op een autosloop Boels in Alteveer prijzen weet ik niet.. moet je maar ff mailen :) |
ik heb straks eventueel wel een setje bbs rm te koop voor je, met vers gespoten zwart hart, chrome boutjes en gepolijste randen. 6,5jen 15 inch, steek 4x100. vaste prijs, 400 eurootjes. misschien helpt het bij je zoektocht.
Alle geposte velgen staan op de eigen manier goed onder de golfjes/jetta, het is alleen zo verrekte afhankelijk van je eigen smaak! succes in ieder geval met je missie! |
Een beetje binnen budget in 14", dan zou ik voor Steffan BCW gaan of Powertech's.
Is nog wel te doen denk ik, wat de pleuroos aan gaat. Grtz............ LRR |
Quote:
Dat zijn mijn velgjes, geen 15" zoals jij zegt maar 14" 6J! :D persoonlijk vind ik deze mooier staan dan de 15", die vind ik er ook te breed, en daarmee wat lomp, uitzien. mn polijstwerk van deze velgen staat hier http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=15075 |
klopt,gisteren hadk gezien dat het 14" waren,dacht eerst dat het 15" was, heb in de buurt 14" ats cup gevonden, es kijken of ie ze wegdoet. Hoeveel hebje betaald voor die 4 velgjes (in slechte staat?) en hoeveel kosten (aan polijst,schuurpapier,etc) heb je gehad?
|
Zag dat je een wit golfje had, dus hier nog maar een x de mijne is wel 13".
|
nice Coen, jammer datze 13" zijn :( toch bedankt!
Nog iiemand een leuk id, liefst 14"? |
Ronal turbo fase 2 ook leuk toch? |
vind deze echt super !!!!
|
wat voor et waarde hebben de 9j velgen achter ?
Grts Ronald Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 17:10. |