Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Ideeen en opmerkingen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Mensen die graag aandacht willen (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=16552)

Baldrimmer 06-01-2006 10:42

Laat ik ff ter verduidelijking zeggen dat ik misschien wel een van de oprichters van dit forum ben maar na wat strubbelingen met de heer Waldorf heb ik me teruggetrokken uit het bestuur . Dus ik ben geen admin of zelfs moderator meer .

Ik kan net zoveel als een ieder ander : me rot lachen om de zogenaamde Jelle en gissen wat zijn/haar beweegredenen zijn

Pedaalemmer 06-01-2006 10:45

Boeiend wie admin is en wie niet! boeiend wie meneer j is en wie niet!

Volksforum vind ik wel boeiend en dat gekibbel is niet echt bevordelijk. Ik reageer gewoon niet meer op dat soort topics en begin bij mezelf.

volksaddiction 06-01-2006 12:28

Quote:
Originally Posted by richard-polo
nu hoor jij er ook bij want je maakt er zelfs een topic voor aan :woowoo: :chair:
:D :D

Quote:
is die kerel dan zo lastig, nu is er tenminste leven op het forum ;)
ik vind het wel een doordrammertje hoor die meneerJ

Mijn idee, laat lekker lullen
Er is iig wat te lezen op het forum (zin of onzin kunnen we toch zelf bepalen)
Maak je niet te druk Chris............

richard-polo 06-01-2006 12:48

precies zolang hij een topic aanmaakt en niemand erop reageerd moet jij eens kijken hoe die zich gaat iriteren maar goed ik heb geen last van meneer j hoor. zoals sommige andere onder ons hier..
meeste zitten hier toch maar om z,n post op een record hoogte te houde en misschien als meneer j zo door ging had die idereen ingehaald in no time. :chair:

any way mij irirteerd die niet hoor..

chrisjuh 06-01-2006 12:48

Quote:
Originally Posted by Baldrimmer
Laat ik ff ter verduidelijking zeggen dat ik misschien wel een van de oprichters van dit forum ben maar na wat strubbelingen met de heer Waldorf heb ik me teruggetrokken uit het bestuur . Dus ik ben geen admin of zelfs moderator meer .

Ik kan net zoveel als een ieder ander : me rot lachen om de zogenaamde Jelle en gissen wat zijn/haar beweegredenen zijn

Offtopic; Wie de neuk is Waldorf?? GERT KOM TERUG!!!!! :woowoo:

Baldrimmer 06-01-2006 12:52

Gert is er nog .. alleen met een andere handle en als gewoon lid :D

richard-polo 06-01-2006 12:53

offtopic blijkbaar heb ik iets gemist??

heb je je weg laten jagen gert? nee toch want zo ken ik je niet

volksaddiction 06-01-2006 12:54

Quote:
Originally Posted by chrisjuh
Offtopic; Wie de neuk is Waldorf?? GERT KOM TERUG!!!!! :woowoo:

waldorf
ennuhhh, Gert hoeft niet terug hoor, Baldrimmer is leuker :hug:

ennuh, ik heb net J. zijn posts nog eens terug zitten lezen, niks mis mee.....
Zijn juist de mensen die er op reageren en gelijk op de kast zitten die het hele verhaal een zure nasmaak geven..........leven en laten leven toch ??

Baldrimmer 06-01-2006 13:02

Quote:
offtopic blijkbaar heb ik iets gemist??

heb je je weg laten jagen gert? nee toch want zo ken ik je niet

Nee Ries : niet weg laten jagen
Soms maak je een optelsom en als die voor mijn gevoel naar het negatieve uitslaat dan moet je met dingen stoppen .
Dat negatieve heeft niks met dit forum te maken .. laten we daar erg duidelijk over zijn

Ik kan alleen voor mijzelf spreken maar ik zie totaal niet in als je lol met iemand hebt waarom je dan zielig of frusty bent : ik lach me kapot om die Jelle of hoe die ook mag heten . Vind het wel tres amusant

richard-polo 06-01-2006 13:06

oke, ja ik volg ook niet alles dus heb het gemist maar vroeg het me af omdat je me laatst nog vertelde over het volksforum.. jammer dat het zo moet...

maar als lid ben je ook amusant;)

LinnieTDI 06-01-2006 13:24

Ik denk dat het ook wel een compliment is dat HIJ a.k.a J.
a.k.a Wie zal het zeggen...steeds het volksforum komt bevuilen :D

:woowoo:
Stiekem houdt hij gewoon van ons ! !

Richard 06-01-2006 13:43

volgens mij is het Michel V. met wraakgevoelens..;)

Jasper Ovaal 06-01-2006 13:54

kan iemand hem ff roepen, het is toch een beetje zijn topic, jammer als hij daarzelf niet bij kan zijn..

Baldrimmer 06-01-2006 13:57

Das dan weer het nadeel van een ban op naam ..

-Jens!- 06-01-2006 14:00

hallo dan, WAT IS HIER ALLEMAAL AAN DE HAND???

een of andere in de bijstand zittende lamsjaak die heel het forum op zen kop gooit?
en uitgerekend DIT forum??? :eek:

was dit niet het forum van, roep wat je denkt en dikke schijt aan alles (met respect voor elkaar natuurlijk!), lekker tegen de draad in en gewoon lekker slap ouwehoeren over dikke auto's???? :cool:

er hing altijd een lekker ontspannen sfeertje, maar het tij is gekeerd, beterweters, rugrijders en achterbakse reacties is wat de klok slaat. :mad:

trap deze mensen hier weg of waarschuw ze want gezelliger wordt het er niet op! :chair:

heb al wat langer deze gedachte, ook vóór de affaire Jelle, welke volledig de plank misslaat maar dit is wel een mooie gelegenheid ;)

de zomer komt er weer aan mensen, OMHOOG DIE KOPPIES (en allemaal in dezelfde richten die neuzen) :cool:

zo nou ben ik weer pleite, got a bug to build :D

evilnyntje 06-01-2006 14:11

Quote:
Originally Posted by Jurgen Santana
Ik zeg hetzelfde als Bob Marley, alles zal wel goed komen. Waar maken jullie je druk om.

:iamwithst

Quote:
Originally Posted by Richard
volgens mij is het Michel V. met wraakgevoelens..

Nee joh, en ik heb een bup van dat topic dus

chrisjuh 06-01-2006 15:49

Quote:
Originally Posted by volksaddiction
waldorf
ennuhhh, Gert hoeft niet terug hoor, Baldrimmer is leuker :hug:

ennuh, ik heb net J. zijn posts nog eens terug zitten lezen, niks mis mee.....
Zijn juist de mensen die er op reageren en gelijk op de kast zitten die het hele verhaal een zure nasmaak geven..........leven en laten leven toch ??

Heheh ik vindt Baldrimmer ook prima hoor, maar bedoelde ermee te zeggen dat zon groot forum als dit het niet redt met 1 Admin met alle bevoegdheden (niets ten nadele van Christiaan en Marco hoor) En dat het jammer is dat een van de oprichters ermee ophoudt, terwijl Waldorf zich hier nooit (meer) laat zien....

richard-polo 06-01-2006 16:24

dat bedoel ik!!! waar is die walnoot :) uuh waldorf eigenlijk gebleven dan en is hij nu wel moddereter?

Sponze® 06-01-2006 22:00

Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer
Boeiend wie admin is en wie niet! boeiend wie meneer j is en wie niet!

Volksforum vind ik wel boeiend en dat gekibbel is niet echt bevordelijk. Ik reageer gewoon niet meer op dat soort topics en begin bij mezelf.

Klasse ;)

Quote:
Originally Posted by Little Red Rooster
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Grtz............ LRR

Off-topic (??): Wenneer goan we nkeer op pad Sponske ??

Alst uut komt, veurlopig aarg rusteg hier in de buurtn...
En de Jumbo stait nog op stal ;)

LRR 06-01-2006 22:54

Ik heb mien't ook ja nog lang nait kloar !!!!!!! :D :D

All times are GMT +1. The time now is 21:56.