![]() |
Ik heb zelf niet zo'n goed idee wat er allemaal 'mis' is gegaan op het forum, maar dat gaat mij niet aan dus bemoei ik me er ook niet mee.
WEL vind ik het een fijne en nuttige forum, en moeten we de mods en bestuursleden waarderen om het feit dat ze er tijd en geld(?) instoppen om het draaiend en gezond te houden. En DAT verdient een: :own: Rock on :rock: |
Dank allen voor de lieve woorden en fruitmanden .. maar het blijft een teamsport .
Dus als ik het goed begrijp zijn er geen dingen voor verbetering vatbaar ? ;) |
had toch een punt gegeven..
ps al aan de diaree van al die veren in je kont? |
Quote:
hier sluit ik mij volledig bij aan als fietsenmaker:D |
Quote:
Punt is genoteerd Veren worden gelijkmatig verdeeld onder de andere Admins .. maar die weten dat nog niet ;) |
Ik stem voor een andere lay-out...en dan niet perse de vormgeving zelf maar de kleur stelling...deze kleuren lijken veels te veel op die van het andere forum. Misschien wat meer zwart erin...
|
betekend dat dat je ook nog wel naar retro mania gaat?
kunnen we weer samen heen! :D |
Ja Volksforum is weer op Retro Mania te vinden
Zorg jij nou maar voor het ijs Krijg ik als grootafnemer korting ? ;) @ Pedalo : is genoteerd . Zelf ben ik ook nooit een voorstander van lichte kleuren op mijn scherm . |
1e ijsje is van mij, neem jij dan de zon mee!?
|
|
ik heb geen opmerkingen, dit forum is mijn favorietje...
|
Quote:
Precies, er staan volgens mij mensen geregistreerd als Moderator en die komen amper. 1tje hebben jullie gelukkig zelf al gewiebert. Maar hoe kan iemand nou off-line moderator zijn.Je hebt toch wel een beetje je verplichtingen als moderator!! envy Moderator Last Activity: 28-10-2005 19:35 Tjaap Volksforum Crew en Super Moderator Last Activity: 26-12-2005 15:17 Mark is aan het verhuizen geloof ik die zij het vergeven. Niks persoonlijks tegen die jongen, maar jullie vragen om een mening |
@ Klaas : deal :D
@ BKZ : ja de pasjes .. kunnen we lang of kort over praten maar dat is door omstandigheden tot nu toe nog niet gelopen zoals we hadden gehoopt maar nieuwe ronde nieuwe kansen .. Het idee is nog niet overboord gegooid . Komen we op terug En elke mening telt mits die onderbouwd is dus we danken je "We" of "Wij" : ik ben gelukkig de koningin niet want er past geen kroon op mijn rimpelkop maar dan heb ik het over het voltallige Volksforumteam |
Welcome back opa :)
|
Gert,
Gefeliciteerd en tot retro mania! Of eerder! |
Ik had je nog niet eens zo gemist Gert (shame on me :( :( )
Maar ben blij dat je er weer bent, en dat jullie "goeie voornemens" hebben als crew zijnde ;) ;) Ik blijf wel posten hier.......en laat jullie niet in de steek hoor :D :D Grtz.............. LRR |
Buiten de topic die ik zelf heb gestart over de sfeer van de laatste 2 weken heb ik ook niks gemerkt van andere manco's of tekortkomingen hier op het forum.
Ik vind het leuk om andere te helpen ,daar waar ik kan en vind het ook fijn zelf geholpen te worden door ideeen en de meningen van anderen middels het forum.En wat de sfeer betrefd,is daar nu wat mij betrefd genoeg over gezegd. Belangrijk is het leuk te houden en elkaars (verschillende)mening te respecteren. Het zal altijd zo blijven dat leden komen en gaan that's life ! De reden daarvan hoeft niet altijd aan dit forum te liggen er is nog meer in dit leven dan vw en het forum.Dat neemt niet weg dat ik het ook ontzettend jammer vind dat er leden zijn verdwenen. Wat Gert betrefd ,als je een positieve bijdrage aan het verbeteren van het forum kan leveren graag !!! suc6 ermee |
Hey Gert,
Tof dat je weer wil gaan modderen voor ons! Je posts als Bil-drammer waren óók altijd zeer geslaagd. Misschien een ideetje om als Gert de meer officieele standpunten te doen, en als Baldrimmer de scherpe, bitchy dingen te roepen. :rock: Handiger voor ons om je gespleten persoonlijkheid en twisted mind volgen :tongue: Leuk je weer als bestuurslid te begroeten. Greetz Ron |
|
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHHA
Thanks Jasper :D LOL |
All times are GMT +1. The time now is 12:37. |