![]() |
1.) Breadfan83 / Golf 2
2.) Pedaalemmer / Golf 2 3.) 4.) 5.) gewoon lijstje aanvullen, maakt het voor mij en golf classic weer wat makkelijker |
1.) Breadfan83 / Golf 2
2.) Pedaalemmer / Golf 2 3.) Black Devil / Golf 1 4.) 5.) |
Ik kom heel veel in belgie voor mijn werk, heb intresse in een koffer pompje voor mijn golf1.
mail anders je telnummer naar (denktank1@hotmail.com) bel ik voor een afspraak |
tegen t einde van de maand bestel ik ze, dus wie zich tot dan niet heeft aangemeld zal de volle kosten moeten betalen voor verzend naar nederland.
ik zal dan ook gelijk effe kijken hoeveel de uiteindelijke prijs wordt als we veel tegelijk afnemen... :D dr volgen dan ook PB-tjes met me rekeningnummer |
Als het voor de achterklep is (kofferbak - kofferklep) dan mag Breadfan mij ook noteren voor een set van 2 á €20...voor een golf 2.
|
1.) Breadfan83 / Golf 2
2.) Pedaalemmer / Golf 2 3.) Black Devil / Golf 1 4.) Zestienkleppen / Golf 2 5.) |
up
was ff afwezig hier maar ben terug in belgië heb k de golf 1 pompjes ff stop gezet want die zijn bijna uitverkocht en met de wachttijden en dergelijke soms opzei moet leggen weet k niet goed hoeveel k er nog vrij heb maar 1 tje kan er wel af nog dus vanaf nu liefst allemaal golf 2 enkel nog dus ok tot hiertoe |
voor de 6n rijders kan k mss nog 3 setjes verzenden
ik ben vrij zeker dat het voor 6n is op doos staat polo 3 zou er iemand met 6 n voor zekerheid eens een 6 n kofferpompje willen meten in uitgerokken toestand zo kan k echt 100% zekerheid zeggen of deze die ik nog heb ook voor 6n zijn dat zijn normaal 3 setjes |
niemand meer?
de gene die er wel willen kunnen tegen t einde van de maan onder vermelding van de naam het geld naar me rekening overmaken k zal die dan effe hier neer zetten, of PB-en. dan bestel ik t in de daarop volgende week als ik weet dat ik van iederen alles heb. geld niet binnen is geen bestelling. maar k vraag nogmaals aan classic: wat kunnen we daar nog aan de prijs doen? misschien verzendkosten laten vallen en de prijs 20 rond maken? |
ja ok
geen verzendkosten komen erbij die neem ik voor mijn rekening die ik dan stuur naar zijn makker in belgië |
mochten er nog meer zijn die pompjes willen, morgen is de laatste dag
k stuur dan ieder die in de lijst staat mijn rekening nummer om t geld over te maken. dan moet t er eigenlijk binnen n weekje zijn en geef ik de definitieve bestelling door aan Classic als mensen mijn rekeningnummer willen voor n gulle donatie is t ook ok!!! :D |
Hahaha, kom maar op met je gegevens, golf 1 kofferpompje wil ik hebbbuhhhhhh ;)
|
ja gas erop...kwil ze in huis hebben :D
|
ik hoor het wel van breadfan83 wanneer hij alles ontvangen heeft he :cool:
|
Ik lees dit topic dus nu pas...kan je ze nog regelen voor een Golf 1?
|
Ik heb je pb gelezen!
Ik zie het wel verschijnen |
Nog mogelijk voor 1 pompje voor Golf 1 (België)?
|
All times are GMT +1. The time now is 08:45. |