Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Valentijnsdag .. leuk of niet ? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=17800)

Marcski 11-02-2006 22:37

Quote:
Originally Posted by Heleen
Zal ik dan maar weer even de vrouw uithangen? Okee, iets liefs doen of een speciale dag hebben kan (en moet eigenlijk) ook buiten Valentijn, maar als ik een vriend zou hebben en die zou er helemaal niets mee doen, dan zou ik toch zeker een week chagrijnig zijn :D En Valentijn heeft van oorsprong helemaal niets met heimelijke liefde te maken, want hij schreef toch ook zijn naam op het briefje? Tuurlijk is het hartstikke commercieel, maar als je iets krijgt (of het nou een briefje op de koelkast is of een weekendje in een kasteel) is dat toch altijd nog leuker dan niets krijgen... toch?

dat probleem heb ik dus, en wordt ik "gedwongen" aan valentijn te doen.. Ach, zelf krijg ik ook een kadootje, dus zo'n ramp is het niet.. :D

Gert 11-02-2006 23:41

Heleen PM je adres ff voor de cadeaux :D

Verwachten is nooit leuk .
Het is toch 3857 x leuker om het een paar keer per jaar te doen .
Als ik de 14de wat krijg is het eerste wat ik afvraag zou het speciaal voor vandaag duurder zijn gemaakt ?

Arno 11-02-2006 23:52

Quote:
Originally Posted by Erik_Edition#1
hahaha lol :D,
mijn persoonlijke favoriet is de slagroombus, probeer hem maar eens :rock:

Ja de slagroombus!
Wat een pestzooi geef dat zeg!

Hahahahaaa

Corine_mk2GTI8v 12-02-2006 18:50

Aan de ene kant vind ik het onzin, waarom op die dag?

Maar mannen wees eerlijk, als jullie het niet op die dag doen... Dan doen jullie het gewoon niet.

Vind het wel leuk als ik iets krijg, 2 jaar gelee kaart gekregen en ik weet nog steeds niet van wie die was en ik wil het nog steeds weten :P

Oh ik had m ingescant en hijs taat nog online :D

Heleen 13-02-2006 19:52

Ach ja, zoals ik de jongetjes op het vwforum ook al heb verteld: op internet is genoeg te vinden. Kijk eens op www.chocoloco.nl, www.weekendjeweg.nl, www.pluimen.nl (speciale aanrader: 1 uur quad of offroad + 30 minuten Ferrari + fles wijn :D ) en je cadeautje zit er geheid tussen. Niet te moeilijk doen!

Gert 13-02-2006 19:58

Zijn die kadootjes niet wat weinig origineel ? Zijn erg voorgekauwd ...
Doe de URL eens van de jongetjes op het andere forum : die wil ik wel eens lezen :D

Koen is sleeping 13-02-2006 19:58

Quote:
Originally Posted by Heleen
......de jongetjes op het vwforum ......

Uit de grote verhalentrommel van Oma Heleen. :D

Mister Cool 13-02-2006 23:19

Bij mij is het elke dag valentijn :hug:

hajee 13-02-2006 23:29

:puke:

Gert 13-02-2006 23:31

Quote:
Originally Posted by hajee
:puke:

Das idd een goed idee : niet te duur en zeer persoonlijk .
En vers !!
Kan je van al die kunstmatig opgeleukte rozen niet zeggen die 2 euro per stuk kosten ...

Heleen 14-02-2006 07:10

Nou zo voorgekauwd vind ik ze niet, alleen zijn de leukere cadeaus ook wel wat duurder. Maar goed, je kunt natuurlijk ook zelf wat verzinnen! Maarreh blijkbaar is Oma Heleen nog niet zo dom, want er wordt nog wat met mijn tips gedaan ook :D : http://www.vwforum.nl/ftopict-66383-.html

René 14-02-2006 08:44

1e kaartje is binnen :D

Gert 14-02-2006 10:11

Quote:
Originally Posted by René

Verzamelt onze Hermafrodiet Valentijnskaartjes ?
Pas maar op dat Alieke niet meeleest !!

LinnieTDI 14-02-2006 10:46

En Gert ? Jij al de hele hal vol liggen met kaartjes?? :tongue:

Big_Mac_Mark 14-02-2006 10:52

Heb net een digikaartje gekregen van dit forum...Lief hoor! :D

Gert 14-02-2006 11:09

Quote:
Originally Posted by LinnieTDI
En Gert ? Jij al de hele hal vol liggen met kaartjes?? :tongue:

Geen idee .. ik leef in een kraakpand annex studentenhuis dus dat wordt moeilijk

Maar via mail mag het altijd hoor ...
Daar heb ik er al een binnengekregen maar ik had het idee dat ik die al kende :D

Griffin 14-02-2006 11:14

Quote:
Originally Posted by Gert
Daar heb ik er al een binnengekregen maar ik had het idee dat ik die al kende :D

Haha, ja dat zal wel.
moet eerlijk zeggen dat mn eerste reactie op de knuffelmail eerder iets was in de trant van "WTF?" dan in de valentijnssfeer.... maar oh wonder, mn humeur lijkt te zijn verbeterd. Werkt ie misch toch, brrr

Gert 14-02-2006 11:16

Quote:
Originally Posted by Griffin
Haha, ja dat zal wel.
moet eerlijk zeggen dat mn eerste reactie op de knuffelmail eerder iets was in de trant van "WTF?" dan in de valentijnssfeer.... maar oh wonder, mn humeur lijkt te zijn verbeterd. Werkt ie misch toch, brrr

Daar doen we het toch voor ?
:hug:

LRR 14-02-2006 11:21

Quote:
Originally Posted by René

Stiekem jezelf kaartjes sturen telt niet mee !!!

Marcski 14-02-2006 11:21

mocht je de mail niet gehad hebben, dan komt dat door je eigen provider, ik heb er namelijk een aantal teruggekregen die geweigerd werden omdat ze als spam gezien werden.

All times are GMT +1. The time now is 08:20.