![]() |
Is het allemaal een beetje geslaagd??
Het draait allemaal weer vlot en soepel :) |
vlot en soepel?...het forum is zo traag als iets
|
Hier draait alles weer als vanouds : snel as hell
|
ja hier is de snelheid er inmiddels ook weer in.
Hadden jullie niet gelijk een ander kleurtje in kunnen voeren :D:D |
snel! echtwel!
|
zo de knetter ! Gaat goed hier !!!!!1
IK ben weer terug !! |
Quote:
tis wel geslaagd, maar vlot en soepel ging dat niet ;) |
Quote:
:iamwithst :woowoo: :wee: |
Quote:
Ja hoor Henk Zeg maar wanneer : dan komt Rene ff een andere kleur spuiten met zijn puddingBUKs For jauw ies gratiez :D |
Quote:
oranje in kleur van het WK :D:D zullen vast vele erg leuk vinden ;) |
Als je nou eens een hele hoop bonsbonsjes eet en de papiertjes bewaar dan plak je ze allemaal op je 14inch monochroom monitor . Is het forum meteen een andere kleur ;)
|
back in business baby!! gaat lekker, heb me echt verveeld de laatste paar dagen. :confused:
|
gelukkig weer online!!
|
Ik heb vandaag een hele dag stage moeten doorkomen zonder volksforum, ik heb wel t id dat mijn " new posts" steeds hetzelfde blijft..
**edit** blijkt dus niet zo te zijn... wat is er veranderd onder je avatar, staat nu new posts, stond vroeger iets anders want wil r steeds op drukken.... |
Ik ben blij dat het Volksforum weer online is en goed werkt. Heb het de afgelopen dagen toch wel echt gemist.
|
Goed werk Marcski!
|
Top Marcski! Kwam dit weekend terug uit oostenrijk, en er was geen forum :D ... maar het is er weer, en lekker snel. Nu ff 15 pagina's met new posts doorlezen :D
|
Gelukkig weer online...
Zo, het Volksforum is weer in delucht (lees: kabel)
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige was die afgelopen week meerdere keer het volksforum internetadres heb ingetikt uit gewoonte. :redface: Maar goed, Mannen jullie zijn goed bezig geweest, ik zou zeggen: Chapeaux :clap: Maar 1 vraag houd me toch het hele weekend al bezig: Wat heeft Rene eigenlijk gedaan dit weekend? :tongue: |
|
wat ik heb gedaan? volgens mij posten pedaalemmer en breadfan de laatste weken meer dan mij hoor..
|
All times are GMT +1. The time now is 10:10. |