Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Golf MK I 1100 LX (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=18181)

Alex 18-03-2006 18:54

Leuk ding!

Hoe is het eindresultaat van die bijgespoten stukjes, zie je het erg goed? (rood op rood bedoel ik dan en niet zink op rood :tongue: )

LRR 18-03-2006 20:17

Gaat goed Rutger !!! Mooie kleur he, marsrood !!

Grtz............. LRR

Sponze® 19-03-2006 12:21

lekkerrrrrr...

SUCCES

DeNB3rt 19-03-2006 12:34

postje dan es pics van je wieltjes onder je golf,wil es zien hoe ze staan :)

Rutger 19-03-2006 19:23

Die gespoten stukjes lijken tot nu toe wel aardig :) Nog even wat poetsen enzo, ben zelf ook wel benieuwd.

Enne die wielen... blijft (ook voor mij) nog even een verassing :D:D

Rutger 25-03-2006 19:19

Weer flink aan de gang geweest deze week.

Ik ben begonnen met het monteren van de schroefset. Hij kan van 20-100mm verlagen. Voor probleemloos dr opgeschroefd maar achter is de boel vastgeroest, dus daar zoek ik nog even de beste oplossing voor.

Van 2 LX stuurtjes 1 mooie gemaakt. Zoals jullie zien heeft een lompe boerenlul een knop dwars door t stuur geboord terwijl er orgineel al 4 knoppen zitten :eek: :confused:

Het spuiten in de koude schuur is toch goed gegaan met behulp van een verffohn en warme bouwlampen :)

Originele grill gemonteerd, even kijken wat ik mooier vind. Deze of embleemloos.

Met gepoetste bumpers en heldere knippers

Interieur weer dr in.

Voor aankomende week (en de tijd daarna :tongue: ):

-Wiellagers vervangen.
-Remcilinders achter vervangen.
-Schroefset achter monteren
-Remblokjes voor vervangen.
-Vulhals vervangen
-Lampjes kentekenverlichting vervangen
-Ruitenwissers werkend maken
-Ruitenwisserbladen vervangen
-Carburateur goed afstellen

Dat was het weer even voor nu :cool: daaaaaag

Rutger 10-06-2006 11:26

Oei oei er is weer een hoop gebeurt.. Ik zal snel weer even een update geven.. zal vandaag even foto's gaan maken

Kan één van de mod's misschien de topic titel aanpassen? Of kan ik dat zelf.. t moet namelijk 1100 wezen ipv 1300 :redface:

DeNB3rt 10-06-2006 13:38

ben benieuwd rutger, al wielen-op-de-golf foto's?

Der Typ Siebzehn 11-06-2006 09:39

Quote:
Originally Posted by Rutger
Kan één van de mod's misschien de topic titel aanpassen? Of kan ik dat zelf.. t moet namelijk 1100 wezen ipv 1300 :redface:

de topic titel aanpassen kan alleen maar een Mod, wat de motor betreft, kan gebeuren, bij een Golf kan al eens voor de een of ander een probleem zijn om meteen te weten wat er precies voor motor in zit.

Rutger 11-06-2006 17:40

Zo dan..! Inmiddels heb ik de volgende dingen weer gedaan:

-Wiellagers vervangen.
-Remcilinders achter vervangen.
-Schroefset achter monteren
-Remblokjes voor vervangen.
-Vulhals vervangen
-Lampjes kentekenverlichting vervangen
-Ruitenwissers werkend maken
-Ruitenwisserbladen vervangen
-Carburateur goed afstellen

De golf reageerde alleen heel traag op gas geven. Dus m'n broer en ik zijn even op onderzoek gegaan en wat bleek.. de uitlaat zat nog maar met 2 bouten vast, de andere 2 waren afgebroken dus het geheel sloot nauwelijks aan. Nu heb ik van Morodor een nieuw uitlaatspruitstukkie overgenomen en die komt er nu zo snel mogelijk op!

Daarna is ie geloof ik APK waardig!

Na de APK gaan de sierstrips en LX onderlip enzo er weer op. En bovenal.. het magische moment dat m'n gepolijste ATS cups er onder komen!!

Zo staat ie er nu bij (stukkie dichter bij moeder aarde dan eerst :D ):

Tot de volgende ronde!

Lieuwe 11-06-2006 17:44

Ziet er goed uit .. ben wel benieuwd naar het eindresultaat :cool:

Moroder 11-06-2006 18:34

Quote:
Nu heb ik van Morodor een nieuw uitlaatspruitstukkie overgenomen en die komt er nu zo snel mogelijk op!

Nieuw ook nog ;)

Rutger 11-06-2006 20:48

hahaha spliksplinternieuw toch? :tongue:

Oke bij deze een kleine rectificatie:

Nu heb ik van Morodor een nieuw uitlaatspruitstukkie overgenomen en die komt er nu zo snel mogelijk op!

Moet zijn:

Nu heb ik van Morodor een tweede hands uitlaatspruitstukkie overgenomen die ook van een 83'er lx komt en die komt er nu zo snel mogelijk op!

:D

DeNB3rt 11-06-2006 20:52

you go girl, ik wil die wielen er zo snel mogelijk onder zien :P

Rutger 10-07-2006 19:34

Morgen breng ik hem eind van de dag naar de garage, woensdag apk!! ben benieuwd of ie er nu door komt!! :rock:

Kan één van de mods de titel van dit topic aanpassen? Het moet 1100 zijn ipv 1300! Bvd :)

Rutger 17-07-2006 19:15

Eindelijk ...!!

Hij is door de APK gekomen en eindelijk was t grote moment dan daar! Als een gek met de gti naar de velgenboer gejaagd en wielbouten gekocht. Zie hier het resultaat! :cool:

Nog even nieuwe dorpellijsten (denk dat ik de sierstrips chroom ga kopen) en ik laat hem denk ik nog een klein stukkie zakken :)

sjampoo 17-07-2006 21:59

Quote:
Morgen breng ik hem eind van de dag naar de garage, woensdag apk!! ben benieuwd of ie er nu door komt!! :rock:

Kan één van de mods de titel van dit topic aanpassen? Het moet 1100 zijn ipv 1300! Bvd :)

Tuurlijk :) (Done!)

Nu zelf nog even je eigen postings aanpassen hè?!

ArjenE 17-07-2006 22:09

waar heb je dat schroefsetje gekocht? en hoeveel heb je ervoor betaald??? :P

Ik wil er eigenlijk ook eentje op mijn golfje 1 :D

Moroder 17-07-2006 23:03

Wat een mooi gebakje :)!! Lijkt super met die velgjes eronder en die verlaging.

Maar ik zie al waarom dat ie zo mooi is, heeft een mooi spruitstuk erop zitten :D!!

DeNB3rt 18-07-2006 10:57

Superrrr Rutgerrr

All times are GMT +1. The time now is 19:30.