![]() |
Quote:
Moet je hem gewoon even bij Black devil langs brengen. Komt alles weer goed. :D :D :D :D |
Van harte met de Jetta Richard.
Ik sluit me graag aan bij Pascal, hoe meer Jetta's 1 hoe beter. Veel plezier ermee en tot ziens. |
Quote:
:goodpost: Woehahahaha!!!!! Vet dingetje met potentie! (om mooi te maken natuurlijk ;) ) |
Ziet er goed uit richard
|
dat wordt weer ebay-en.. ;) :D
ff cursus ebay duits: schroefset:gewindefahrwerk 15 inch bbs 3-delig: 15 zoll bbs 3-teilig polijsten: polieren leren bekleding :leder austattung en nu maar weer bieden! coole car Ries, zal mij benieuwen hoe lang het een normale daily blijft... jou kennende :rolleyes: |
Hey gefeliciteerd man! Leuk weer een erbij.
|
Gefeli! Wel meenemen 26 maart he!
|
Goed bezig Richard mooie jetta zul je wel veel plezier mee hebben.
Suc6 met je aanwinst:D |
mooi ding, stond al weken en weken op MP en speurders dacht ik? was mij net effe te prijzig maar heb nu toch n goed baasje gekregen zie ik :D
|
Ziet er goed uit! Heb je ook foto's van het interieur?
|
hee kwam ik je gister tegen in Joure volgens mij, zou dat kunnen?
|
Quote:
Jij bent makkelijk in te pakken! :blahblah: ;) :D Ik zeg, setje CC's eronder, en gaan! (mocht ik die toevallig nog te koop hebben... incl adapters en goede 165/45 banden... :rock: ) |
Quote:
dat kan :D maar kan het aan de staat wel zien thom... en heb de garage gezien :D |
Quote:
Hoezo maken? Is al mooi van zichzelf vind ik.... |
hee richard, had vanmiddag nog ff gekeken of de jetta er stond, maar helaas: alleen de lupo op parkeerplaats ;) volgende keer beter...
|
Quote:
het was ook mooi weer om te cruisen!! :) |
Quote:
kom die voorstoelen hier dan even halen als je toch in de buurt bent... :chair: ;) |
ff cruisen...:D
|
vette bak, jetta 1 rules!
|
Hey gave jetta man!!! :)
|
All times are GMT +1. The time now is 09:35. |