![]() |
Quote:
Idd, dat vroeg ik me ookal af! Vind et ook wel gaaf eruit zien... Maar om terug te komen op die console, als je kijkt naar het rechter plaatje en bij mijn console het scherm wegdenkt dan issie presies het zelfde, ik heb er alleen geen meters inzitten en ipv cassettehouder m'n radio (Net als jij) Maargoed boeie wat maakt het ook in vredensnaam uit, nep of echt. Dit model ziet er iig wel vetter, beter en relaxter uit dan die met het grote vak onderin! |
Quote:
Vanmorgen even tijdens de koffiepauze gedaan. Dit console lag toch maar in de schuur te dweilen. Is hetzelfde als een Europeaan alleen is er een heel stuk weg ivm met de kniebeschermer die bij de 2 punts gordels hoort. Nu nog iets moois verzinnen om de schakelaars van de elektrische ramen in te bouwen. En dit zijn er maar liefst vijf. |
5??? :eek:
|
Vier voor de ramen en 1 veiligheidsschakelaar. Die schakeld de bediening van de achterste twee schakelaars uit.
|
probeer zo'n setje op ebay te scoren, wordt regelmatig set aangeboden.
|
die speaker set ???
of die votex consoles ik wil ook wel zon ding met metertjes erin in me 1.3 |
Dit is mijn setje:
schakelpaneeltje heb ik zelf gemaakt :) ![]() ps: het is wel een originele, bestaat ook uit 2 delen :rolleyes: |
zit ie ook met 2 schroefjes vast achter jou "schakelpaneeltje"
|
Quote:
Ik heb em ook in m'n 1.3tje zitten :rolleyes: |
En bij mij zit ie ook gewoon in mn 1.3CL :)
1.3 rules :D |
All times are GMT +1. The time now is 11:28. |