![]() |
bij je buurman aanbellen en daar de camera van vragen... ons lekker maken maar laten zien ho maar :( :p
|
Ja jo waar blijven die foto's nou???
|
Hier komen de foto's:
|
ziet er echt strak uit
toppie gedaan |
ja inderdaad.. mooi strak geworden!
|
Mooi. Lijkt wel verdomd veel op mijn kleur!!! :( Suc6
|
Ziet er zeker goed uit. maare wat kost dat nou zo`n spuitbeurtje...?
|
Ik werk bij een spuiter, dus voor mij was het iets goedkoper als normaal, hoeveel het precies kost weet ik nog niet, maar het is zo rond de 500 euro, wat het normaal kost weet ik niet precies, maar in ieder geval wel meer.
|
ik kan trouwens wel navragen hoe duur het normaal is, als je dat wilt
|
ben ook wel benieuwd.. ff orienteren voor mijn broer
|
Ik heb vandaag ff gevraagd wat het koste om een vectra compleet over te laten spuiten (voor een kameraad van me). Gewoon uni-kleur, dus zonder metallic, kost ongeveer 800 euro, alleen ontvetten, afplakken, spuiten. Dus dan moet je de voorbewerking zelf doen (schuren, strakmaken). Als je een metallic of parelmoer kleur wil, dan wordt het wel iets duurder.
|
Hoe staat het met je project?
|
ja heb je foto`s? van het resultaat als ie helemaal in elkaar staat?
|
Nee, ik heb nog geen foto's, maar hij is ook nog niet klaar. De achterklep moet nog opnieuw gespoten worden, omdat er een barstje in de plamuur zat, en het ruitenwissergat kon je ook nog zien. Ik heb nu ook een nummerplaatuitsparing in de achterklep gemaakt. Volgende week of die week daarna wordt hij weer gespoten.
|
we zijn benieuwd...
|
Quote:
en nou??????? |
Nee, sorry, ik heb nog geen foto's, :( maar hij is al wel gespoten. Alleen met de spiegels zijn ze nog bezig. maar als het goed is worden die vandaag afgemaakt. de bumpers zijn ook al gespoten. Ik had trouwens geen nummerplaat uitsparing in de achterklep gemaakt, maar in de bumper (typfoutje). Volgende week ben ik op vakantie, dus jullie moeten ff geduld hebben, als ik weer terug ben maak ik wel weer foto's
|
verdwaalde thread... ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 02:03. |