![]() |
Zo, weer aardig wat gedaan vandaag. :D
't gaat weer ergens op lijken; ![]() motor hangt weer; ![]() |
Zo, is een tijd geleden dat ik hier mijn vorderingen heb ge-updated...
Geen foto's, digicam laat ik steeds weer thuis liggen. :redface: - Achter 't schutbord is 't inmiddels ook zwart. - Andere kabelboom is gemonteerd, en aangepast. - Staat inmiddels op eigen pootjes, maar wat dichter bij dan origineel. - G40 remmen zijn gemonteerd. - Carburateurs gemonteerd. - En een poging tot starten gedaan... En dat laatste is dus niet gelukt, eerst de accu maar eens goed opladen. Of toch maar op zoek naar een andere startmotor. Dan nog "effe" een APK erop en dan; volgende week naar Denemarken. :D (hopen we) |
Met de Polo naar Denemarken ? :eek:
Succes :tongue: |
Ach: 2 jaar terug deed ik 't zelfde: Zondag's in (laten) bouwen van mijn ABD, Donderdags naar Denemarken.
|
Quote:
Ken een 1.6 16v die vorig jaar 't weekend ervoor nog gemonteerd werd. ;) En wat gaan we in Denemarken dan doen; ![]() |
En hij doet 't!!! :woowoo:
To do; -apk - ... - ... - ... - (ohja, uitlijnen :) ) |
Vandaag helaas afgekeurd...
Paar kleine puntjes maar; - achteruitrijlamp doet 't niet => was nog niet verplicht in '85, dus dat valt af. - carterontluchting niet aangesloten => effe nog een filtertje erop. - wiellager achter +> vanavond nog effe vervangen. Dus morgen afmelden en ontschorsen; dan kunnen we donderdags legaal vertrekken. Misschien woensdag nog effe langs de uitlijn-boer. |
Enn, rijd het een beetje :)?
|
Quote:
Eeeehhhh.... ja hoor.... :D |
Zo, apk zit erop, ontschorst dussss....
Rijden met ding................ :D Is wel eens iets anders als een SDI-tje.... :) |
Hee, leuk project. Ziet er goed uit.
In Odense ben ik trouwens een keer voor m'n werk geweest. Best leuk daar. |
Thomas: We zullen op de bank wel zien wie d'r meer vermogen heeft: Jij of ik met d'n diesel :)
|
Quote:
Grapjas....... :tongue: |
ik 't vermogen de camping-site uit te roken, jij t vermogen de rollenbank te laten piepen?
|
Quote:
Straks denkt de hele camping dat de patatkraam bij ons staat... :tongue: :D |
Quote:
En jij wou beweren dat dat niet zo is? |
Quote:
Oow, ga je dan ook patatjes gaat bakken....? :D |
Effe een paar foto's gemaakt;
![]() ![]() ![]() |
Begint er al aardig op te lijken.
Ga je nog een soort van luchtfilterbak maken ? Wat koude lucht zal de motor wel goed doen :tongue: |
een echte vent neukt ook met het licht aan ,dus geen filters op de carbs
|
All times are GMT +1. The time now is 09:17. |