![]() |
Ziet er stukken beter uit zo met het uitlaat.
|
Quote:
de uitlaat is eigen gemaakt vanaf spruitstuk met behulp van oa uni delen maar je kunt volgens mij ook zulk type krijgen ik zie ze namelijk ook vaak in duitsland op de 1ers zitten ![]() |
:eek: :stupidme: :stick: :chair: :shocked: :giggle:
ja sorry ik zag net dat ik jullie helemaal was vergeten maar dr is inmiddels al een hele hoop veranderd aan de derby hij is inmiddels gerestaureerd motor is gereviseerd enz :postpics: |
ff fotoshoot gemaakt vasn t weekend
(ben geen proff.) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
wat vinden jullie eigenlijk hiervan
zwart_achterpantser bij kent plaat ![]() |
Ik zeg: niet doen!
|
ik doe het iid niet
heb net ff int echie gekeken maar das niks |
Ziet er zo veel beter uit, en idd nu die raamband er nog even af en hij is super.
Waar heb je trouwens die einddemper vandaan? _________________ MK1 VW haaksbergen |
Superding zo! Alleen de booskijker past er naar mijn mening totaal niet bij! En de velgen hadden voor een maatje smaller gemogen t.o.v. achter. Maar hij 's echt leuk geworden :thumbup:
|
Quote:
welke raamband ? einddemper is eigenbouw |
Quote:
booskijker is ook maar tot ik het orig stripje boven koplampen heb gevonden velgen ze zouden van achter eigenlijk wat breder moeten :woowoo: |
spoorverbreders ;)
|
Quote:
zat ik ook aan te denken |
:stupidme:
helemaal dit topic vergeten maar er inmiddels alweer een hoop gebeurt ik heb er inmiddels alweer 3 nieuwe auto erbij waarvan er al 1 verkocht is de andere 2 blijven :D enn jetta (ex mivw) een passat 35i variant vr6 en een passat 35i variant 1.8 aut. |
JETTA
(INMIDDELS VERKOCHT) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
PASSAT 35I VARIANT 1.8 AUT.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
PASSAT 35I VARIANT VR6
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
en natuurlijk de
DERBY ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Erg mooi Derby :rock::cool:
En die passat(en) zijn ook mooi, vooral die verlaagde:D |
mooie autos heb je man.
|
All times are GMT +1. The time now is 18:14. |