![]() |
Vroege type 34
![]() Open Air Golf ![]() Open Air Golf II ![]() See Golf ![]() ![]() ESVW 1 ![]() ![]() Corrado Cabrio ![]() Prototyp ![]() Prototyp 1969 ![]() ![]() Prototype pimpwagen ![]() ![]() ![]() Prototyp 1981 ![]() ![]() Vroeg kevertje ![]() Prototyp Type3 ![]() ![]() en nog meer Prototypes ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jammer dat ze bij die SeeGolf die kano's eraf gehaald hebben, vel mensen zullen zich nu afvragen hoe ie er nu echt uit ziet. Kan op Google zo snel f geen platje vinden
|
![]() Honda CRX met een neus van een Passat :D |
Ik mis de v-tec sticker alleen nog :D
|
Quote:
Suzuki alto meets daihatsu jumbo :D |
Bumpers en velgen lijken sterk op Polo 2 (behalve de 3 gats bevestiging van de velgen).
|
die chico heeft wel wat weg van n polo 6n.
herken dr wel wat lijnen in |
Quote:
zoiets?? ![]() |
sjesus wat een wagens, haha:D
Wel leuk maar oer lelijk |
Quote:
Die heeft wel iets grappigs. Maar hier is alleen maar een tekening van of ook echt een proto model van gemaakt? Maargoed de oude blijft toch meer hebben. |
Quote:
Heeft er wel wat van ja, maar de tekeningen die ik bedoel waren echt van een studiemodel :) Zag er nog niet zo verkeerd uit... |
vindt die oude proto`s wel wat hebben zijn inderdaad niet moerders mooiste maar hebben wel er voor gezorgt dat ze betere modellen zijn gaan maken, hahaha gr ronnie
|
Zie geen ploaties! JAmmer.
|
Dat ligt ben ik bang aan jouw...
|
tekening heeft iets weg van de laatste ford thunderbird
|
Als de helft van deze wagens in productie genomen waren, was ik nu geen VW enthousiast geweest, denk ik.... ;-)
|
Volkwagen Tatra T97:
![]() Volkswagen 1 liter model, designed to consume 1 litre on 100 km: ![]() ![]() ![]() |
Mag je me gelijk uit leggen hoe een meisje jouw blij kan maken in die auto?
On topic: hi heeft wel dubbele wielen achter he? tis niet zon ''Carver'' model toch? |
All times are GMT +1. The time now is 07:01. |