![]() |
Niemand?
|
Quote:
Als het een vacuum gestuurde klep is gaat inderdaad die aan de zijkant naar je spruitstuk.....de andere zijde zit normaal gesproken (weet niet zeker of dat bij een 16V regelaar ook zo is) aangesloten op het luchtfilter huis (en dan vóór het filter) of is gewoon atmosferisch, en dus niét aangesloten |
Had ook al zo'n vermoeden voor op het filter, die aansluiting zit onder je spinnekop toch? Ik zal hem eens verbinden, bedankt! :)
|
Quote:
Neeheee....je moet hem zeker NIET op de spinnenkop aansluiten, en ook niet eronder....hij moet VOOR het filterelement komen, doe je dat niet goed dan gaat de zaak verlopen als je filter gaat vervuilen....beter is dan om hem zo te laten.....voor zover ik weet zit dat standaard ook zo |
O sorry :confused:, wat stom dat ze daar dan een vacuumaansluiting maken...Ik laat hem wel gewoon afgedopt zitten dan, zo zit hij nu ook en zo kwam hij van een 16v af, dus zal wel goed zijn dan! Nogmaals dank :hug:!
|
dopje laten zitten is de ontluchting van de warmdraairegelaar
zit iets los als het goed is |
Zal ik dat nog eens navoelen, volgens mij zat die zo vast als wat! Harstikke bedankt! :hug:
|
All times are GMT +1. The time now is 20:14. |