Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   zo ga ik de zomer door new A3 rims and suspension!! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=19959)

stijnex16v 04-04-2006 14:35

Quote:
Originally Posted by breadfan83
ziet er erg netjes uit
k ben zelf niet zo'n MK3 fan, maar deze vind ik netjes uitzien
minder is meer!

zou ik trouwens eens met mijn velgen bij je voorbij mogen komen en ze op de draaibak spannen? :D:D:D k schuur me een ongeluk op die dingen, zonder resultaat!

tja wie weet ik was per velg nog geen uur bezig :D

René 04-04-2006 14:39

wees blij dat je je vingers nog hebt.......

stijnex16v 04-04-2006 15:49

Quote:
Originally Posted by René

wees blij dat je je vingers nog hebt.......

Nou deze foto was metr gsm genomen en dat draai echt niet zo hard als het lijkt en zat op slipkoppeling dus als ik wat meer druk gaf ging hij wat langzamer draaien hoor was echt met beleid allemaal hihi

Black Devil 04-04-2006 18:35

Ziet er netjes uit, maar dat kan veeeel lager hoor ;)

heb vanmiddag mijn schroefset weer super laag gezet heerlijk ;)

stijnex16v 04-04-2006 20:25

Quote:
Originally Posted by Black Devil
Ziet er netjes uit, maar dat kan veeeel lager hoor ;)

heb vanmiddag mijn schroefset weer super laag gezet heerlijk ;)

Lol dit is nog een beetje rijdbaar, ik kan nog 6,5 cm zakken maar dat is meer dan dat mijn spoiler nu van de grond is :D
Maar meetings dan zal hij zeker lager zijn ja

Black Devil 04-04-2006 22:38

je moet altijd laag rijden en niet voor de meeting ff snel nog omlaag ;)

Ik heb voor nog 3,5cm schroefdraad en achter 2,9cm schroefdraad over op mijn supersport setje en dat met 17 inch, ik zal morgen eens fotos maken

stijnex16v 05-04-2006 06:22

Quote:
Originally Posted by Black Devil
je moet altijd laag rijden en niet voor de meeting ff snel nog omlaag ;)

Ik heb voor nog 3,5cm schroefdraad en achter 2,9cm schroefdraad over op mijn supersport setje en dat met 17 inch, ik zal morgen eens fotos maken

Dat doe maar open dan ff zelf een topic aub kunnen we hier weer ON-topic gaan!!!!

bobby-digital 05-04-2006 08:49

Quote:
Originally Posted by stijnex16v
Dat doe maar open dan ff zelf een topic aub kunnen we hier weer ON-topic gaan!!!!

je reageert er zelf op Stijn

Black Devil 05-04-2006 09:55

Ik reageer alleen door op jou opmerkingen ;) dus das best ontopic, en neej ik zal je topic niet 'vervuilen' met foto's van mijn hok ;)

albert_vw 05-04-2006 10:44

uiterst nette Golf man!! ga je eigenlijk nog de kapjes vervangen? de velgen zijn mooi, that's for sure, maar om nou met een audi-logo op een VW te rijden. neej, dat staat een beetje nep.

maare, rete-gave Golf. heb je ook een fotootje van de achterkant en interieur???

René 05-04-2006 10:52

Quote:
Originally Posted by albert_vw
maar om nou met een audi-logo op een VW te rijden. neej, dat staat een beetje nep.

en porsche emblemen op de porsche wielen dan ;) :hug:

Johan-dtc 05-04-2006 11:20

ziet er goed uit

stijnex16v 05-04-2006 11:30

Quote:
uiterst nette Golf man!! ga je eigenlijk nog de kapjes vervangen? de velgen zijn mooi, that's for sure, maar om nou met een audi-logo op een VW te rijden. neej, dat staat een beetje nep.

maare, rete-gave Golf. heb je ook een fotootje van de achterkant en interieur???

misschien heb je over de foto en tekst heengekeken maar de kapjes zijn in de maak alleen nog ff polijsten zijn helemaal vlag zonder logo's enzo :D :woowoo:
interieur is niet bijzonder en achterkant ook niet zo hoor alleen 2 custom made eindstukken op de demper van RVS ook gepolijst

albert_vw 05-04-2006 13:24

oeps, overheen gelezen dus......sorry.

toch zou ik graag een fotootje van de achterkant van je golfje willen zien. puur omdat ik met mijn golfje een beetje zit te dubben wat ik er mee kan doen, en hoe wat staat. mijn Golfje is 'stahl-blau' een tintje lichter dan de jouwe, dus dat bied een goed voorbeeld.

VWTDIGT 05-04-2006 13:53

Ik vond de oude velgen er beter onder staan, maar ik hou van 17 duims onder een III... Desalniettemin zijn de velgen wel heel mooi geworden (als je ziet hoe ze waren! vakwerk!) en is de schroefset echt mooi. Sowieso een nette MKIII hoor!

stijnex16v 05-04-2006 14:44

Quote:
Originally Posted by VWTDIGT
Ik vond de oude velgen er beter onder staan, maar ik hou van 17 duims onder een III... Desalniettemin zijn de velgen wel heel mooi geworden (als je ziet hoe ze waren! vakwerk!) en is de schroefset echt mooi. Sowieso een nette MKIII hoor!

de 17" wprden opgeknapt en hoogstwaarschijnlijk ook helemaal gepolijst

Albert ik zal je zsm wel 2 foto's sturen zoals mijn achter kant nu is en al eens is geweest

albert_vw 09-04-2006 11:50

thnx!

Jorin81 22-02-2007 00:59

Ehrm.. heb je die oude velgen ook te koop?

Dasher 22-02-2007 08:07

Mooie mk3 :thumbup:

Berserker 22-02-2007 11:00

Quote:
maar om nou met een audi-logo op een VW te rijden. neej, dat staat een beetje nep.

Mijn hele auto zit vol auto zit vol met audi logo's maar is toch een vw...

Pff wat ben ik een nepperd :D

All times are GMT +1. The time now is 16:07.