![]() |
Wij hebben een gans weekend gefeest !!
Da was te merken ook diverse filmkes hiervan Budel was echt fantastisch. Onze klein mannen hebben het ook geweldig gehad op Budel. Dat is toch net dat beetje meerwaarde tov andere meerdaagse meetings. Voor mde kinderkes is het top geregeld. Petje af voor de organisatie !!!! En nu op naar Spa ! Hier wat filmkes van de party bus http://youtube.com/watch?v=T4MnaKX-UQU http://youtube.com/watch?v=jX-IBWAaV9I |
|
Was weer een superweekend :woowoo:
Kan t nu ook wel merken.....:sleep: Ook ik was helaas de camera vergeten mee te nemen :chair: |
Was inderdaad een superweekend.
Helaas net als vorig jaar pech op de terugweg. De bobine ging stuk. Maar wel de 3e prijs resto-look gewonnen. |
Quote:
Pech onderweg is vrij irritant idd!! Van harte met je prijs! Ook Leon in de prijzen: 2e in de ratlook/[b]primer[/b/klasse. |
Quote:
Je was niet de enigste met pech. Nog een rode cabrio uit Eindhoven van de uitvoegstrook gedrukt, die stonden echt gevaarlijk...benzinepompie kapot. en verderop stond een duitser stil... |
ik heb het ook weer overleefd :rock:
zou eerst niet gaan, maar zaterdag na het werk toch maar ff naar het zuiden gegaan, geen spijt van, zaterdag was super gezellig , overal.. zondag lekker rond gehangen en autotjes gekeken, was super./. |
Quote:
Dat zal mijn auto geweest zijn denk ik :D |
Nou mensen bedankt voor de mooie foto's ben 2 dagen bijna alleen maar met de sprints bezig geweest, en met de ze foto's kan ik thuis nog eens nagenieten val al het schoons wat door eenieder is meegenomen!
Tof weer, nice rides en een hoop leuke mensen, in 1 woord; Budelgevoel! Grtzzz |
Ik ben ook geweest samen met berendd...
nog een werkplaatshandboek gekocht voor de audi 50 voor 15 euro op essen vroeg ene er 100 euro voor :confused: .. eens goed uitgekeken naar t2's en vooral de campers.. wat mij trouwens vooral opviel is dat veel oude opgeknapte vw's die op foto altijd super uitzien, van dichtbij stukken minder zijn, plamuur die af aant brokkelen is, roest die er weer doorkomt... de bus van DGB was ook alweer aant roesten viel me op, is toch kut om te zien als je auto bij de spuiter staat :( .. maja de foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() wie kan zo'n gif bestand maken, ik heb hier de camera op sportstand gezet en krijg je best een leuke sprong... ![]() mooi trio :wuv: ![]() van de andere kant: ![]() toekomstvisie :rock: : ![]() ![]() stond te koop typ34 vor 2200 met stukken zelfgemaakt plaatwerk erbij: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mijn foto's:
http://www.vwshows.com/pics/?map=2006/budel |
Quote:
Ik had nog meer pech,op de terugweg naar Landgraaf ging op hoogte van geleen mn blok eraan,olie all over the place,carter gescheurd,met wat kneedbaar staal en niet harder als 70 wel thuis aangekomen,het weekend was super,ik kan alleen een nieuw blok gaan kopen :( :cool: |
Quote:
Hey! Je hebt de mijne dus ook zien staan :rolleyes: :D |
Jaja het was weer errug gezelli..:)
Ook weer een hoop mooie auto,s gezien.. Vond de ratlookers wel heel stoer!Volgend jaar zekers weer!:) Groetjes! |
Quote:
:D |
Quote:
He's mine baby !!! ik heb die type 34 gekocht gisteren. Da wordt een nieuw projectje |
Was inderdaad ontzettend gezellig, was voor het eerst blijven slapen en dit is voor herhaling vatbaar.
Zondag meegedaan aan de "show and shine" omdat ik door de organisatie gevraagd werd en ze mij vertelde dat er een aparte klasse was voor type 3. Dit was ook gelijk voor de laatste keer denk ik. Zit je in klasse 3 en 4 niet origineel en dan kom je er achter dat alle niet kevers en bussen hieronder vallen. Dus stond ik tussen de buggy's, kubels, karman Ghia's noem maar op, ik begrijp niet helemaal hoe ze dit koneden vergelijken, dit bleek ook wel tijdens de prijs uitreiking. 2 buggy's en een comandeur wagen, de pontons van Mycha en Hans hadden niets :confused: :confused: :confused: Ik doe maar niet meer mee, ik vind het helemaal niet erg dat ik niets heb maar dat de pontons van Mycha en Hans niets hebben begrijp ik echt niet? Het was erg super verder, super weer werkte goed mee. Iedereen die ik vergeten ben gedag te zeggen toen ik naar huis ging bij deze alsnog, deed het niet expres :redface: |
Quote:
nou t waren vooral auto's die er normaal op foto's echt super uitzien, echt show en shine materiaal maar van dichtbij ontdek je wel een paar leuke plekjes... bussen waar door de lak weer een lasnaad tevoorschijn komt enzo de wakebus had bij de scharnieren en nog bij t front weer roest erdoorheen.. ey cool dat je die type 34 gekocht hebt.. kheb er nog 2 foto's van interieur en motor, als r iemand interesse heeft... |
Quote:
fantastisch, geef maar door !!! Alvast bedankt |
zit echt vanaf zaterdag alleen maar op keversites te kijken....heerlijk spul :redface:
heb nu alweer zin in de circuitdag voor kevers volgende maand! |
All times are GMT +1. The time now is 15:45. |