![]() |
Staat idd wel mooi, maar je koeling is niet al te best zo... dus het niet functioneel meer.
|
Quote:
koeling niet functioneel meer?? enkel de gaten van de pinkers zijn weg en niet de gaten onderaan de bumper he dus denk ik niet dat er iets fout gaat(hoop ik) :rolleyes: er zijn zoveel golfjes 3 met een gecleande voorbumper. greetz mast |
en waar hangt je kenteken dan ? ;) juist daar waar hij de koeling vandaan moet halen o.a.
Verder mis je ook al een gedeelte in je gril door de verlengde kap. Onthoud wel dat je intercooler voor die radiateur zit en die wil VEEL rijdwind hebben evenals je radiateur. Mooi is niet altijd functioneel... vind het allemaal wel mooi, maar niet functioneel. |
Quote:
idd daar heb je gelijk in , zou het mss al helpen al ik mijn klein nr-plaat zou hangen??als het van mij afhing zou ik ze gewoon binnen achter mijn raam leggen maar dit mag niet van onze blauwe vrienden. merci voor de opmerking(zeker een om in gedachten te houden) greetz mast |
ik heb me voorbumper ook dicht,
onderste uitsparing die brede zit ook pot dicht. Staat een flinke oliecooler in tegenwoordig. Om toch lucht bij me intercooler te krijgen heb ik me bumperbalk luchtiger gemaakt met van daaruit een soort tunneltjes die naar de kleine uitsparingen van de bumper gaan.... originele roostertjes zitten daar nu niet meer in Zo komt er toch voldoende lucht op de juiste plaats ;-) Nou ja tenzij de bumper er helemaal af zou zijn, dan komt er pas veeeel lucht op me intercooler misschien een idee? |
Quote:
idd dat mss nog een idee zijn om de lucht toch beter naar de intercooler te krijgen merci voor de tip greetz mast |
kleine update: bodemplaat gemonteerd in 3 mm plaat
![]() ![]() nu het volgende is ander banden bestellen(na de winter) in de maten 195/45/r15 in plaats van 195/50/r15. greetz mast |
Leuke golf 3. Stalen wielen staan hem erg goed. Ga je hier ook volgend jaar zomer op rijden?
|
Quote:
bedankt, normaal gezien ga ik er volgend seizoen ook op rijden enkel worden ze dan int zwart terug gespoten maar dan met iets meer blink (satijnglans ofzo) greetz mast |
mja, de golf staat mss te koop omdat mijn hart toch bij de nog oudere modellen ligt
dus: golf 3 tdi 110 pk van '97 pinkfloyd edition,met climatronic, zowa sport zetels(tdi/gti interieur zeker he) voor de rest handmatig(spiegels, ramen) niks wat stuk kan gaan dus door een elektrisch probleem. zojuist een groot onderhoud gekregen. steekt schroefkit onder van januari denk ik voorbumper nog maar pas gecleaned koffer gecleaned(ergens halver wege het seizoen). wordt verkocht op origineel wielen, indien gewenst kan er wel iets afgesproken worden voor het verbreed staal. pm indien intresse. greetz mast |
iemand van de moderators deze verplaatsen naar verkooptopic???
|
nee ni echt, het is nog steeds een project topic ik zal wel een topic maken in verkoop als ik een paar reacties heb gekregen en een geschikte vervanger heb gevonden.
greetz kevin |
Mooie golf, staal staat hem goed.
|
Netjes hoor! heb je daar misschien een tekening van gemaakt? Ik wil ook zoiets maken en dat gaat met een tekenning mooi gemakkelijk :D
Quote:
|
de bodemplaat heeft gewoon de zelfde afmetingen als de originele bodemplaat en is ook op de originele punten bevestigt.
greetz kevin |
All times are GMT +1. The time now is 14:45. |