![]() |
de 6,5jx15 et33 bssjes zijn nu 7,5jx15
|
OK, lijken breder dan de mijne... maar zijn ze niet... heb zelf alleen ET19.
|
Dat moeten die van lenzo nu ook zijn dennis, omdat hij ook die rand gebruikt gaat de ET vanzelf omlaag. ET van lenso is nu dus ook 19.
Setup van jouw velgen is ook zo |
ok nu eff terug waar we het over hadden het "polijsten van velgen op de site die is gegeven staat alleen beschreven hoe je een inlaatspruitstup moet polijsten maar bij velgen zit de laklaag ernog op hier voor kun je een verf afbijt gebruiken alleen is de vraag welke is het beste wie weet dit laat het even hore heb je mij teminste weer blij gemaakt thanks
|
als beste kun je de verafbijt van de gamma gebuike die van alabastine bijvoorbeeld die moet je nie kope wand die werkt nie goe genoeg op een laklaag van een velg plus de afbijt van de gamma is bijna de helft goedkoper hoop dat je hier wat aan heb
|
dankje marco ik heb nu als wat geprobeerd op een kromme velg gewoon met de staal borstel op de lucht tol en daarna met korrel 80/100/360/1200 had ik liggen en daarna met pol polijst pasta en ik kan nu al zeggen dat het er al aardig uitziet alleen heb ik te grof begonnen en dus niet goed uit geschuurd dus zie de schuur krassen nog maar ik vind het nu al mooi alleen dit was de rand nu nog de moeilijke spaken maar dat zal wel goed komen "bedankt"
|
All times are GMT +1. The time now is 04:44. |