![]() |
Hij hoeft geen winst te maken, maar hij heeft wel snel even de chroomspiegel vervangen door een zwarte! ;)
|
Hahaha, groot gelijk!!!
|
Quote:
Ik zie de verschillen, 1: Het plakband over de kentekenplaat. :iamwithst 2: De Ty-raps om de achter bumpert ;) |
toen ie nog uit '73 was, had ie wel chrome spiegels en nu zwarte :rolleyes: .....
maja inddd als je dat front al ziet weet je al hoe ver weg de rest is, is dus altijd volledige resto... sorry had arnauds reply niet gezien... |
De meesten vergeten dat zo'n auto meer dan 30 jaar oud is :eek: , en als je zo'n oudje koopt, komt er vaak een hoop laswerk bij kijken :tongue: .
En natuurlijk duizenden euro"s als je hem er puik bij wil hebben staan, en daar staan veel mensen niet bij stil :woowoo: . |
Vet he, zo'n swallowtail :wuv:
|
Quote:
Idd heel vet zo'n swallowtail. En wie graag een swallowtail wil rijden moet gewoon diep in de buidel tasten. Je moet er gewoon goed over nadenken of je het geld kan en wil missen. Daarom staan er ook zo vaak van die half afgemaakte projecten te koop. Men begint er aan en trekt de hele auto uit elkaar. Ze kopen hier en daar een paar onderdelen. Maar op het moment dat het echt geld gaat kosten kunnen ze het niet meer opbrengen. En dan staat er weer een VW in onderdelen te koop. :( Gelukkig is deze nog niet gestript. :) |
Quote:
Precies wat je zegt, mijn swallowtail was ook niet gratis, voor dat geld had ik 3 'gewone' golfjes kunnen kopen, maarja je moet het er voor over hebben. Laat ik toevallig gek genoeg daarvoor zijn :D |
En wat je nodig bent is: veel doorzettingsvermogen, want het is gewoon pleuris werk, je komt op momenten dat je denkt, waar ben ik aan begonnen. (Vooral als je totale restauratie doet van je casco)
Dat is vaak de drempel dat een project te koop komt. Maar er zijn hier wel een aantal op het forum die het wel afgerond hebben :rock: En voor degene die nog aan de slag moeten, succes :D |
indd iedereen heeft wel zo'n punt gehad in zijn restauratie denk ik...
ik iig wel :rolleyes: |
Quote:
Heb je daar foto's van. Of kunnen we niet een thread hier aan maken met wie er allemaal een swallowtail heeft. Ben er wel benieuwd na. |
Quote:
ik geloof dat erik niet precies weet wat een swallowtail inhoudt, en hij denkt dat zijn '79er MX een swallowtail is. aangezien in zijn eerste post hier opt forum staat: Quote:
erik bij een swallowtail gaat t dus om de lijn aan de onderkant van de achterlampen daar zit dan een knik (zwaluwstaart) in, bij die van jou loopt ie gewoon recht... |
dacht dat dit topic toch heel duidelijk aantoonde dat het om dat staartje ging :tongue:
|
Quote:
tijdens t WK reden dr wel heel veel lion-tails rond :chair: |
Quote:
:stick: Hmm, mijn fout. Dacht dat t om die kleine achterlichten ging. Weer iets bijgeleerd |
All times are GMT +1. The time now is 09:32. |