![]() |
Ik ben er niet bij,zit in Engeland op de BigBang meeting!
|
Quote:
dan "zeul" ik die bus van je wel met me mee om te laten zien hoe het ermee "vordert" .... |
Misschien dat ik ook maar mee kar, moet alleen ff kijken hoever de kever dan is........
btw; alain, leuke smiley!!! :D |
1 Mei VW Mania en dan 2 Mei Bruinisse ....
Je kunt beter ergens in de buurt bij ons overnachten,anders blijf je op en neer rijden naar Wageningen !! :D |
Ook goed, busjes zat om in te slapen toch? daar heb je niet eens een logeerkamer voor nodig, hehehe...... ;)
|
Komt goed ... daar vinden we dan wel een oplossing voor,goed ??
|
Quote:
Idd.. 6km op precies te zijn ;) |
Damn, wel relaxt weer hoor al de meetings ed. maar om ff snel heen te karren vanuit Leusden (bij Amersfoort) voor ff... is het allemaal wel erg ver weg!
Ik ben dus helaas niet van de partij :( |
Enne het is alleen voor de luchtgekoelde voertuigen onder ons?
Dan ben ik bang dat ik dan af zal vallen want ik ben niet de eigenaar van een luchtgekoelde voertuig. Water gekoeld telt dat? |
Met dit weer begin ik er wel erg veel zin in te krijgen. Wat is een goeie verzamel- en vertrekplaats voor de regio Rotterdam/ Delft/ Den Haag?
|
uiteraard gaan we naar brui
|
Hoelaat gaan jullie zondag 2 mei rijden en hopen jullie daar aanwezig te zijn.
misschien wacht ik dan on-route voor wat pics van de karavaan. staat wel leuk in het foto album. anders houden wij wel even contact Leon(ik heb je nummer) van hoelaat en waar zondag dan sta ik langs de N59 om foto's van jullie te maken |
Voor iedereen die in de stoet mee wil rijden :
tussen 10.15 en 10.30 uur op de Carpoolplaats op afrit Rotterdam-IJsselmonde !! Das dus de Brienenoord over, met de bocht mee en dan de eerste afslag |
All times are GMT +1. The time now is 17:39. |