![]() |
had die dingen dan vorige maand effe meegenomen
mn huisgenoot heeft die in driebergen zo'n grote spanner liggen, dus niet van die lijpe kleine schroefjes die om de haverklap losvliegen |
@edward langs komen kan amstelveen ligt niet in de buurt denk ik
maar hou het in me achter hoofd nee ga er niet zelf aan prutsen daarom vraag ik of iemand me effe ermee wil helpen want eronder zetten lukt me zelf ook wel ben nu bezig met de aandrijfas @breadfan ja toen had ik die witte nog niet en met me zwarte twijfel ik nog altijd haha maja |
mag ik trouwen ff kommentaar geven ... als t niet mag doe ik het ook hoor :P
vindt die velgen er niet echt mooi op staan en wat heb je aan zon T4 roostertje ??? je wil toch niet met je golf 2 op een T4 busje lijken of heb ik het fout? maar voor de rest is ie erg mooi. |
carel Ha commetaar geven mag graag zelfs over welke velgen heb je
die t4 rooster staat wel kicke erop en die had ik toevallig liggen die van me gtd is beetje rot zodoende |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
die van je gtd tje :D maar die van die witte 1.3 denk zijn mooier :D
|
oh en nog wat vergeten :P dat middenconsole in je 1.3 heb ik nog noooit gezien wel appart :D
|
das een votex console :P
niet standaard dus en die velgen ik vindt ze wel mooi omdat ze haast niks van beschadigingen hebben of wat..dus voor even wel Leuk :P |
je zal je GTD niet meer herkennen als ik ermee klaar ben :D
zoals je al weet staan er VEEL dingen op de GTD te wachten totdat ze erop kunnen heheh |
ok mooizo .. weet niet of je mijn "even voorstellen" hebt gelezen? maar wil mijn syncro dus ok helemaal gaan opknappen en vooral opnieuw spuite :P en andere motor erin dat zijn echt de punte die mij gewoon zwaar irriteren :P Maar die van jou de kleur zit er nog netjes uit en ben erg benieuw naar het eind resultaat. Hoeveel heeft die 1.3 nou gelopen is dat 400.000 !? of 180.000?
|
Mondy..ik weet het
je blauwe zal bij mij effe op laag pitje staan maar zal ook wel goed komen en als ik je foto stuur hoe die eruit zag en nu uit ziet is dat een heel verschil maja was nog lang niet klaar maar nu mag jij verder gaan binnekort :P carel Ha weet niet kan wel zal er zo eens in gaan kijken dan me 1.3 heeft 180gelopen pas dus dat valt reuze mee en wordt een ratlook maar dan anders :P komt er wel goed uit te zien volgende week komt me verlaging eronder :P gr Mark |
Quote:
hahah is goed stuur maar de fotos van hoe je hem hebt gekocht :D |
![]() zo zag ie eruit en er ontbreekten een hele hoop andere foto staat volgens mij op andere pc |
ja heb je een punt hijs wel mooier geworden :D (hehe dat rechter knipperlicht glaasje zit los op deze foto :P :rock: )
|
Quote:
die bouten van de aandrijfas zijn torx, volgens mij maat 8, maar weet niet zeker, maar denk als je me inbus erin heb gezeten dat ze verneukt zijn, maar die torx sleutel voor op de ratel is bij een automaterialenzaak verkrijgbaar |
had een torx gehaald en ze waren inderdaad verneukt
dus dan maar op de harde manier een te grote inbus erin geslagen en zo heb ik ze allemaal los geslagen maar heb de nieuwe gewoon vast gemaak met de torx zaten andere bouten bij dus was wel makkelijk hij rijdt trouwens alweer :D |
heheh torx lijkt veel op een inbus maargioed heb zoiets ook een keergehad dacht dat het inbus was maar bleek dus een torx te zijn tja de schroef verneukt :D
daarna een INBUS gepakt en ERIN GEHAMERD in de torx en JA hij ging eraf. |
haha Dat was bij mij ook zo het geval
imbus zat zo goed vast in die bout dat ik hem er ook uit moest hameren ;) |
haha soms moet je wel GEWELD gebruiken :D
|
niet goedschiks dan maar kwaadschiks maar los zal ie gaan haha :P
|
All times are GMT +1. The time now is 08:37. |