![]() |
Foto zegt genoeg denk ik :D
|
Was weer een super dagje, ik heb 110 foto's gemaakt, zal er zsm wat online gooien.....
Iemand nog foto's van mijn stofzuiger gemaakt? |
Het was vandaag weer super en heb dr weer een beker bij
|
Quote:
Was dat die 1.6 16v compressor? (of zou ik dat moeten kunnen zien aan de foto) |
ja was een leuke dag vandaag..
66 foto's van vandaag staan op me site www.golfvr6.net onder meetings.. |
Die Polo heb ik vorig jaar in België (meeting Ranst) voor het eerst gezien. Foto's staan op www.dubstreme.com (zowel van deze Polo als ook van de meeting van vandaag!).
Motorinhoud weet ik niet, maar er zit een Lysholm compressor op gemonteerd. Past ook allemaal net trouwens. :cool: |
Het was weer leuk.... vooral in het steakhouse :D
|
leuke dag...eindelijk gezichten gekregen bij namen..
|
super gezellige meeting! foto's staan op http://www.vwmovement.nl/hoogeveen.htm
|
Quote:
blok heeft 178pk :eek: zag ik op de vermogensuitdraai 8er zn raam :p |
Ik vond het echt weer een geslaagde meeting, dank aan de organisatie !
Weer zat redelijk mee, was leuker dan vorig jaar dus volgend jaar ben ik er zeker weer bij. Deze staat weer op de kaart, echt top ! |
Rogier heeft definitief het meeeeest gefotografeerde blokje allertijden..
En terecht :-) |
Was inderdaad een leuke meeting, wat een belangstelling... prachtig! :D
Met een dikke 20 auto's al uit Heerenveen, na het nuttigen van een door Ans verzorgt bakje, en de cake die lennart mee had genomen.... reden we naar Wolvega. Ik telde zo snel als ik telde zown 24/25 auto's toen we vanuit Wolvega verder gingen.... en bij de Texaco.... et stond al zo goed als vol.... komen er nog een stuk of 30 auto's aanrijden... was echt geweldig! Mooi weer getroffen, genoeg eet en drink faciliteiten... kon ook fijn even mijn handen wassen na het super onhandig opeten van mijn hamburger... en op de verschillende tereinen/parkeerplaatsen was het niet dood.. wat me enigsinds verbaasde. Helaas de digitale camera vergeten... maar oke... das vaste prik aan het worden. Wel jammer dat ik eigenlijk niet echt veel bekenden heb getroffen... Heb Ans en Ronald weer eens gezien.. Met Dennis nog de hand geschud... en weet nu wie Marco en Berend zijn... Maar bijvoorbeeld Gert niet gezien, wel op een foto, of de forumbeheerders.... Tjaap bijvoorbeeld... en ik zou Marc nog eens de hand schudden. Heb wel een paar bekende gezichten zien lopen nog... Sabine... wie kent haar inmiddels niet... maar of ze mij kent... Tento en Chris gezien... maar verder niet gesproken.... Maar het was zeker de moeite waard, en vond het wel fijn zo 'in de buurt' nog geen uur rijden... en das voor het eerst.. ghehe Volgende keer wel beter voorbereiden... te koop papiertje, met tel. nummer en mail-adres.... prijs misschien.. ghehehe... Naja... volgende keer beter.. |
Ik vond het ook een zeer geslaagde meeting. Heb veel mooie auto's gezien en mensen gesproken. Kon alleen jammer genoeg niet met de G60, de heb ik uit elkaar liggen voor een lader revisie en daarna gaat die naar de spuiter om de krassen die ze erop getrokken hebben weer netjes te spuiten. Kom volgend jaar zeker weten weer en dan hopelijk wel met de G60.
|
waren zeker veel bekenden aanwezig, altijd leuk....
Gert, wat ga je nou doen met die beren velgen ? :D |
Quote:
Jaaaaa, wij ook.....die waren lekkah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;) ![]() |
Waar zijn je tattoos Chris ? En je spiercings ?
|
Ik beloof dat ik volgend jaar ook Smoor velgen en een roofrack heb
EN een kenteken waar YA in voorkomt ;) Goede meeting Mr Klok !!! |
war veel smoorvelgen en roofracks... alleen de kleurtjes waren anders... ben blij dat de mijne een kont heeft... :p Maar ze waren wel strak... Maar vind het wel een beetje eentonig op die manier....
Vind Ronalds surfplank dan veel leuker... beachboy Ronald... hehe |
Dr is ook niks mis mee : integendeel
Zagen er idd erg strak uit :) |
All times are GMT +1. The time now is 01:35. |