Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK I (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Crashtest (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=24896)

Jurgen Santana 30-09-2006 18:36

Gelukkig hebben we de foto's nog:D We kunnen niet alles eeuwig bewaren.

Berserker 30-09-2006 19:31

Quote:
Originally Posted by Type 17
Aha, "Golfje 1 gts", dus bij mij kun jij duidelijk puberaal gedrag herkennen? Waarom, omdat ik het zo jammer vind dat een mooie klassieke auto wordt geofferd voor een zinloze, want dat is het in dit geval, crash-test? Maar goed, als jij dat het gedrag van een puber noemt moet je dat zelf weten, een ding kan ik je wel zeggen, als ik menige bijdrage van jou op dit forum lees, begin ik me langzamerhand toch af te vragen, wie van ons twee is de grootste puber? ;)

golf 1 gts meent indd wel vaker dat ie grappig is en soms is ie dat ook...

andere menen dat ze connaisseur zijn op t gebied van golf 1/type 17/type 1 ;) en die zijn dat soms misschien niet....

Golf_1_gts 01-10-2006 10:30

Precies...dus als jij nou even lekker braaf aan een ijsje gaat likken in Epen ofzo op deze mooie zondagochtend ben ik ook weer tevreden. ;)

VolkswagenRacing 01-10-2006 10:53

Quote:
Originally Posted by Luuk
Ja. En dat is niet stoer bedoeld. Er is maar één ding écht belangrijk in het leven en dat is je gezondheid. Wellicht moet je zelf eerst ernstig ziek zijn geweest of het in je naaste omgeving hebben meegemaakt, maar neem maar van mij aan dat een auto maar een stuk blik is en blijft, ongeacht hoe oud of zeldzaam die is of hoe zeer je er ook aan gehecht bent.

Tuurlijk is het maar blik, maar hoe je het ook went of keert toch blijft het ontzettend zonde. Wat je ook mee hebt gemaakt hoor.

Der Typ Siebzehn 01-10-2006 10:57

Quote:
Originally Posted by Golf_1_gts
Precies...dus als jij nou even lekker braaf aan een ijsje gaat likken in Epen ofzo op deze mooie zondagochtend ben ik ook weer tevreden. ;)

En ga jij maar vandaag fijn in de zandbak spelen;), over pubergedrag gesproken.....

Roundup 01-10-2006 14:01

Quote:
Originally Posted by Type 17
En ga jij maar vandaag fijn in de zandbak spelen;), over pubergedrag gesproken.....

Ik dacht dat alleen cleaned.be/ de belgen (ben er ook één) zo'n kabaal konden maken, maar als ik dit hier tegenwoordig zie... (rené's topic enzo...)

En type17, ik denk dat Luuk het niet zo bedoelde hoor, was gewoon om te grappen ;)

Der Typ Siebzehn 01-10-2006 15:35

Quote:
Originally Posted by Roundup
En type17, ik denk dat Luuk het niet zo bedoelde hoor, was gewoon om te grappen ;)

Weet ik ;)

Rallye-VR6t 01-10-2006 21:31

Duidelijk.....na de rolbeugel.....komt er nu definitief een komplete kooi in de auto..... :(

rallye16vt 01-10-2006 21:39

Quote:
Originally Posted by Gti1-G60
Duidelijk.....na de rolbeugel.....komt er nu definitief een komplete kooi in de auto..... :(

Geen verkeerd idee Andre!!, ziet er zeer onsmakelijk uit die kreukelzone :confused:

Kevin20v 02-10-2006 08:46

Leuk topic dit :tongue: :D

sjampoo 02-10-2006 09:22

Lezen we 't stukje ook?

Beetje raar: 'Kijk, in de jaren '70 hadden kenden we geen air-bags en kreukelzones'

Niet alleen de 'hadden kenden' staat raar (tik foutje), maar d'r is duidelijk meer kennis niet aanwezig. De Golf I heeft toch echt kreukelzones, en een veiligheidspassagierscel.. (toch? De Audi 50 / Polo 1 heeft ze in iedergeval wel). Okay: dat zijn natuurlijk geen kreukelzones zoals we die nu kennen, maar er vind wel degelijk een soort van geprogrammeerde kreukeling plaats. Waarom zijn die voorste langsdragers bij een Golf 1 ander zo raar geribbeld?

Ik zal van de week eens een crashtest uit de jaren 70 posten; een Eend, Kever, Renault 5, fiat 126 en Polo 1 worden tegen een muur gezet. Conclusie (verbijsterend): Eend en Polo zijn 't veiligst. :)
(kwam overigens vooral door de gordels: Die in de fiat en kever gingen los geloof ik).

Marcel86c 08-10-2006 13:19

Doe mij maar een Golf 1:crashtest

MauSeR35 08-10-2006 14:00

en die is nog wel gewoon te koop... (de golf 1 trouwens toch ook nog steeds in zuid afrika als citi golf?)

steven16v 08-10-2006 14:25

Quote:
Originally Posted by Marcel86c
Doe mij maar een Golf 1:crashtest

haha inderdaad!

Der Typ Siebzehn 08-10-2006 14:49

Quote:
Originally Posted by MauSeR35
(de golf 1 trouwens toch ook nog steeds in zuid afrika als citi golf?)

dat klopt inderdaad, waarom hebben ze dan bij VW zo´n zeldzame`74er tegen de muur geknalt? Zuid Afrikaanse Citi Golf tegen Zuid Afrikaanse Golf 5 zou net zo goed kunnen, hoewel zo´n Citi-Golf wel een iets beter resultaat zou behalen in de crash test dan een `74er denk ik, maar een Golf 5 zou het ook nog altijd dik winnen van zo´n Citi Golf.

Nee, bij VW doen ze liever het eigen verleden vernietigen.....
bij de andere Duitse merken houden ze de eigen historische auto´s tenminste wel allemaal in ere, dat VW zich daar maar eens een voorbeeld aan neemt.

All times are GMT +1. The time now is 02:59.