![]() |
maakt nie uit richard....
ook onze eigen fout.. wij hadden het topic er maar een week op staan. .en het meeting seizoen is afgelopen.. dus hadden te veel verwachtingen.. volgende staat er een maand van te voren op... en gaan veel clubs emails sturen... dus dan ga je zeker langs komen :D greets |
Alleen dat drempeltje daar moet nog wat aan gebeuren..... ha ha:rolleyes:
![]() |
Quote:
ging net goed !!! zoals bij meerdere dus daar moeten we dan nog maar iets op bedenken ;) @joossie DIKKE BAK :) |
Maar goed dat ik niet in de jury zat anders had deze voor mijn part gewonnen!!!!!!!!
Lekker laag, dik en niet teveel poespas!!!!!!!!!! |
meeting was zeer geslaagd in mijn ogen
en tuurlijk heeft iedereen zijn eigen smaak maar ik zie het zo ik maak mijn auto klaar zo als ik hem mooi vind er zijn mensen die het wel mooi vinden maar ook mensen die het niet mooi vinden en daar moet je tegen kunnen kun je dat niet dan hebje een probleem want het zal altijd zo blijven maar 1 ding is bij elke formur het zelfde en dat is de liefde voor vw |
Hmm, dat ging ook nog maar goed ofniet zo te zien bij dat drempeltje :D
Erg vette MK3 dat ook op die foto, 1 van de mooiere die ik ken !! Vind die wielen ook zo uber :eek:. Keertje wat anders :) |
Nou bedankt voor de reacties dan maar...... :rock:
En dan te bedenken dat ie er na de winter uit gaat voor een nieuw project :woowoo: Maar daar later meer over. |
ojaaaa... gaat ie weg... hmmm wat doe je met de velgen dan? geen interesse in bbs !!!
|
was leuke meeting hoor..!!
ff kijken of ik er 5 nov. weer bij ben :cool: hier nog foto van mij auto @ meeting ![]() :D |
Wanneer is r weer een meeting in zwolle dan?? :D
|
beetje laat gereageerd jurgen... anderhalf jaar na de laatste post!
|
Quote:
Nou goed Bobbie.. Weet wel dat er aanstaande zondag een mini meet in zwolle is aan de:Nervistraat.. |
Quote:
Maar ben wel wijzer geworden...... Dank daarvoor! ;) |
All times are GMT +1. The time now is 21:41. |