![]() |
mooie auto, de bbs's jes doen hem goed. Succes en veel plezier er mee.
|
automatic
![]() nog even een foto met de nieuwe cl onderlip :redx: |
Geweldige auto, vanmiddag in Drachten even goed bewonderd, ziet er echt goed uit!
|
Geen fratsen, da's mooi :D
|
Keurig wagentje, niets meer aan doen...
|
heb nu ook een gril met een chromen bies er in orgineel vw zal binnen kort weer even wat foto,s maken
|
morgen even een paar nieuwe foto,s maken van de chromen spiegel en de nieuwe achterlichten als het weer het toelaat , we zijn nu bezig om clio velgen te polijsten
en dan kunnen die er ook eens onder . Maar wie kan er in de buurt van Friesland velgen stralen ??? en wat zijn de kosten |
Quote:
Das inderdaad wel een goeie! Niet elke straler kun j een setje lichtmetaal brengen. Zal het ff inde gaten houden hier :) |
zitten hier 2 verschillende koplampen in een gele en een witte of is dit maar schijn
bbs'jes staan goed |
Quote:
nee klopt ze moeten ook nog even op nieuw afgesteld worden , vandaag niet aan foto,s toegekomen komt nog wel |
waar blijven de nieuwe foto,s :D
|
Quote:
Ik weet nog 1, Oane doet zijn velgen daar altijd. Stralen en Poedercoaten 50 euro de 4! Bedrijf zit in Franeker ;) Mijn Merry's gaan er binnenkort ook heen, groepskorting wanneer we een bus vol brengen? |
Mooie bak :thumbup:
|
Quote:
moet dan maar een keer ;) |
Ben benieuwd naar de nieuwe foto's ;)
|
ziet er goed uit dit wagentje :D
gewoon zoals t hoort (mijn mening) |
Strakke auto, BBSen staan 'm super! Bij die Clio-velgen moet je volgens mij adapterringen voor de naaf gebruiken, naafgat van een Clio is groter.
|
Quote:
bedankt voor de tip van de velgen , en jongens foto,s komen nog wacht mooier weer |
Hey Ronny, waar blijven de foto's, hahahahahaha
|
Nice mk2 makker !!
|
All times are GMT +1. The time now is 18:49. |