![]() |
Zijn er nog mensen die deze auto kennen?
Of enige historie ervan weten? vwpolo siem: Thanks |
Zo Leer even gepoetst, lamda sonde vervangen, achterlichten vervangen voor rood/wit.
Tankklep tijdelijkvervangen door 1 van een iets andere kleur, maar altijd nog beter dan wat erop zat. Heb ook een mooi eindstuk gevonden voor de uitlaat. Het geluid wat ik nu heb vind ik super, enkelt die grote ronde eindtip vind ik niks. Die ga ik er denk ik af slijpen en andere eindstuk aanlassen, moet alleen even kijken of dat knap uit komt nu. Word in ieder geval een ovaal beschaafd eindstuk. :cool: |
Vandaag maar even wat betere foto`s gemaakt.
Want van de avond van ophalen is niet veel te zien echt. En had vanmorgen mijn schnitzer velgen geruild tegen dit setje bbs rm, vind dat toch meer bij de auto passen. Wil met de tijd dit setje opknappen en voorzien van bredere randen. Kwaliteit valt alleen een beetje tegen, zon was te fel en de auto was nog vochtig van het wassen. :( ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ja ik weet het, moet mijn zekeringenbakje terug zetten: ![]() VErchroomde voorfront en rode kapjes moeten weer plaats maken voor origineel: ![]() En dit is mijn co-piloot ( youri mijn zoontje) , zoals je ziet aan zijn pet nu al helemaal wild van VW: ![]() |
Mooie g60 !!
|
Mooie Golf !
G60 blijft toch de ultieme Golf, heb nu zelf weer een VR6 maar zo'n G60 is HET toch wel... |
Heb zelf al heel veel vw gereden, en mijn vorige auto was een jappaner, maar daar ben ik van terug gekomen. Voor mij niks anders meer dan VW.
En idd, heb ook een golf vr6 gehad, maar vind deze toch prettiger en beter rijden qua eigenschappen. |
mooie auto man :cool:
echt mooi hoor zo een g60 doe je trouwens dat verchroomde voorfront weg? ;) dan ben ik wel geinteresseerd ik hoor het wel mgv roberto |
Voorfront gaat wel weg ja, ik wil een origineel g60 front terug.
Als jij die hebt wil ik wel ruilen. Het moet een g60 front zijn anders past mijn IC niet. |
Quote:
Geen idee, tientje ofzo? Kan het je trouwens ook wel versturen in een klein doosje. Dan hoef je in ieder geval geen 6,20 aan pakketkosten te betalen, maar gewoon de porto... |
Quote:
ik heb geen g60 front maar als je er een hebt gevonden ben ik wel geinteresseerd in die front ;) ik hoor het wel mgv roberto |
Als jij nou een origineel g60 front vind in goede staat, dan mag je hem zo omruilen .
Kijk ik ondertussen ook even. :cool: |
VAn de week trouwens nog slotloze grepen gemonteerd in de auto, het zijn de kleine details die het hem doen vind ik.
Nu nog even op zoek naar een nieuw deurrubber en zekeringenkast afdekkapje ( scrabble woord). Zal vandaag de dealer even bellen wat die kapjes in het motorruim kosten die nu rood zijn bij mij. Voorfront ook meteen maar even vragen aan ze, ben heel erg benieuwd. Zal proberen een kennis van me zo gek te krijgen om een foto shoot te maken van de auto. Hij is echt zo`n hobby fotograaf met een knappe camera. Dag van te voren zal ik hem ook nog even laten cleaneren de auto, dan zijn al die kleine wasstraat krasjes er ook grotendeels uit. |
ziet er goed uit mooie g60
|
Thanks , ben er ook erg blij mee.
|
Is dat een schakelaartje in je slotplaat, voor en alarm? Gelukkig maak je alles weer helemaal netjes!
Leuk kereltje heb je daar, word goed opgevoed! Nooit verkeerd! |
Is inderdaad een schakelaar voor het alarm.
Youri word idd erg goed opgevoed, alles draaid om VW. Zelfs zijn slaapkamer hangen foto`s ingelijst van VW`s. :D Op een paar kleine dingen na wil ik hem weer origineel hebben, vind dat gewoon iets hebben. Je hebt al zoveel verbouwde auto`s rond rijden, heeft ook wel wat maar er zijn er maar een paar die ik ECHT mooi vind. |
VAndaag de winterwielen gemonteerd en meteen de bbs`n uit elkaar gehaald.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mooie auto, beter dat je de einddemper nog gaat vervangen!
|
Quote:
Volgens mij heb ik dat al 6 keer gehoord in mijn topic. En voor de zevende keer ga ik zeggen: Moet ook nog gebeuren ja, ben op zoek naar een bescheiden ovaal eindstuk . Beetje EPS style. :chair: |
uhhmm... ik zeg toch ook, mooi dat je m gaat vervangen?
;) |
All times are GMT +1. The time now is 16:50. |