Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   team fryslan hoe denken we er over (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=26196)

Alberto 18-11-2006 09:00

mag voor mij ....ik weet wie de stikkers maakt in alle formaaten wat je maar wil hebben

Benji 18-11-2006 09:21

Bokke dus, DSL reklame in Dokkum ;)

steven16v 18-11-2006 09:38

Quote:
--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Originally Posted by voklswien
en zijn vrouw een seat ibiza super laag

foto's????

Van de vrouw of de ibiza? ;)

TTF 18-11-2006 09:56

ik denk dat je dan wel voor een andere naam moet gaan :(

Arnaud 18-11-2006 09:58

Er is al iets bedacht. ;)

Alberto 18-11-2006 10:36

no way.....team fryslan wie anders

nee otto uit zwaagwesteinde van voor heen elzinga reklame

Richard 18-11-2006 11:00

of richard.. kan ook stickers maken..

Alberto 18-11-2006 11:15

Quote:
Originally Posted by Richard
of richard.. kan ook stickers maken..

otto heefd ze in de pc staan ...

Arnaud 18-11-2006 14:50

Quote:
Originally Posted by voklswien
no way.....team fryslan wie anders

Dat was op zich wel het mooist, maar de doffe ellende is dat Team Fryslân nu onmiddelijk geassocieerd wordt met het huidige (en inmiddels veel grotere) Team Fryslân. Tik op Google Team Fryslân in en je komt uit op hun site. Als iemand van hen zich misdraagt op de weg worden wij er voor aangezien. Met andere woorden: ik persoonlijk vind het geen optie om met de oude naam door te gaan. Wat wel kan, is een nieuwe naam in het "Team Fryslân, Wie anders" lettertype en de subregel "Wie anders" erbij houden. Laat met z'n allen de raderen eens werken en kom eens met een voorstel! :)

Alberto 18-11-2006 17:09

zei ik dus ook al

TEAM FRYSLAN wie anders.nl

past ook mooi op het voor raam

Benji 18-11-2006 17:58

Vind het niks eerlijk gezegt.. Mooi een andere naam die heel Nederland in zijn hoofd heeft en krijg geprint! Is toch veel mooier dan de, vind ik, simpele en beetje aso naam 'Team Fryslan'. Past toch niet bij VW?

Arnaud 18-11-2006 18:05

Ben het met Benji eens. Op mijn auto géén TeamFryslân!

Alberto 18-11-2006 18:24

oke gaan we ergens anders voor ....( eigenlijk ben ik blij )
nu een naam .............

TTF 20-11-2006 23:52

idd..

maar dan word het eerst eens tijd voor een friesland meeting? ;)

golfvr6 21-11-2006 06:34

Ben bang dat et een beetje verspilde moeite is ,ben destijds ook begonnen om vw scene friesland op te richten.
Was er toen samen met Wytze mee bezig.paar leuke meets gehad .
Veel mensen die interesse hadden ,maar helaas zijn die namen toen zoek geraakt door toe doen van een derde.
Ben er toen wel achter gekomen dat de meesten wel een club wouden ,maar zelf geen tijd wouden investeren
Was in die tijd toen zeer druk ook ivm de geboorte van ons zoontje,misschien dat dit ook een reden was dat het mislukt is
Wietze heeft toen een jetta club bedacht.
En een naam ik zou et simpel houden en leden beperken tot n,o friesland ,de walden e,d

Alberto 24-11-2006 17:54

Quote:
Originally Posted by golfvr6
Ben bang dat et een beetje verspilde moeite is ,ben destijds ook begonnen om vw scene friesland op te richten.
Was er toen samen met Wytze mee bezig.paar leuke meets gehad .
Veel mensen die interesse hadden ,maar helaas zijn die namen toen zoek geraakt door toe doen van een derde.
Ben er toen wel achter gekomen dat de meesten wel een club wouden ,maar zelf geen tijd wouden investeren
Was in die tijd toen zeer druk ook ivm de geboorte van ons zoontje,misschien dat dit ook een reden was dat het mislukt is
Wietze heeft toen een jetta club bedacht.
En een naam ik zou et simpel houden en leden beperken tot n,o friesland ,de walden e,d

daarom.... groot gelijk mijn idee
gewoon lekker onze eigen dingen doen
club is leuk maar spontaan bij elkaar langs rijden voor een praatje
werk ook super
je weet hoe het gaat een pens vol werk
en niemand die het ziet
want er komt veel meer bij kijken dan zo maar ff een club op richten

GerardMkIIVR6 24-11-2006 17:57

En niks word gewardeerd want na de meeting klagen velen dit was nie goed dat was nie goed.
Lekker je eigen ding doen en wil je auto's zien lekker naar een ander zijn meeting gaan.

Benji 24-11-2006 18:00

Gewoon het Mac-clubje houden! Misschien is een naam wel leuk, maar het hoeft niet officieel ;)

Alberto 24-11-2006 19:07

Quote:
Originally Posted by Benji
Gewoon het Mac-clubje houden! Misschien is een naam wel leuk, maar het hoeft niet officieel ;)

zo denk ik er ook over benji

Alberto 24-11-2006 19:19

Quote:
Originally Posted by GolfIIVR6
En niks word gewardeerd want na de meeting klagen velen dit was nie goed dat was nie goed.
Lekker je eigen ding doen en wil je auto's zien lekker naar een ander zijn meeting gaan.

sa ist Gerard

All times are GMT +1. The time now is 00:29.