Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Rs bumpers (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=26356)

classicline 19-11-2006 15:57

No offense maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de rs bumpers op een ouder type auto geen gezicht vind.
Maar dat is natuurlijk helemaal mijn mening,
Verder een strakke auto!

Ik had er een g-60 bumper op gezet met een dunne lip,
Kun je laag zat mee.

Arnaud 19-11-2006 16:48

De RS-bumper past helemaal bij de trim van de witte Jetta, moet er dus ook opblijven i.m.o. Bovendien is hij ook functioneel vanwege je grote intercooler. Verder kan ik van het aanbod RS-bumpers wat er inmiddels bestaat alleen de RS2-bumper maar waarderen, en alléén met zwart gaas en persoonlijk vind ik het het mooist wanneer de rest van de auto dan in een heel ingetogen stijl blijft. Dus wanneer de spiegels en de verlichting origineel blijven en er een stijlvol en niet te breed lichtmetalen wiel bij wordt gebruikt.
Dus kort gezegd; het plaatje van jouw witte Jetta klopt helemaal, ik vind hem absoluut géén Honda-stijl en ik waardeer hoe er tot in de kleinste details gestreeft is naar perfectie, maar qua stijl gaat mijn voorkeur uit naar jouw rode! :)

tiefflieger 19-11-2006 21:08

De RS bumper KAN goed op de witte, maar denk dat ie met een gewone dikke bumper nog mooier is.
Al zijn ze allebei erg mooi, de rode is ook meer mijn smaak, die is echt super !

jettaracing 19-11-2006 21:33

Quote:
Originally Posted by tiefflieger
De RS bumper KAN goed op de witte, maar denk dat ie met een gewone dikke bumper nog mooier is.
Al zijn ze allebei erg mooi, de rode is ook meer mijn smaak, die is echt super !

Dan toch maar even voor de liefhebbers ,de rode in de (vernieuwde...) wintertrim :D

Hij staat momenteel op ats cup's ,voor 7x15 et28,achter 7x15 et20(met één cm dieper velgbed) en rondom 175/55x15

De verbreed stalen velgen zitten er momenteel niet meer onder vanwege dat de banden niet voldoende profiel meer hebben ,en ze worden gestraald en worden voorzien van een nieuwe laklaag (met.zilver) en nieuwe 195/45x15 banden. ;)

Edit ,heb de foto's ook nog wel in wallpaper formaat ,voor de liefhebbers :D

Gijs 19-11-2006 21:53

Je hebt iig 3 nette wagens. Vooral die Passat is dik ;) Maar daar ging het hier niet over.

Op zich past die RS bumper wel redelijk. Het mooiste ervan is (vind ik) dat ie gewoon functioneel is. Het is niet mijn smaak, maar dat zorgt natuurlijk ook voor alle variatie en verschillen van alle auto's :)

Vind die witte CUPs onder de GT een beetje te wit. Ben benieuwd naar de 15" stalen velgen waar je het over had :cool: Wil ik ook nog een keer voor onder m'n Jetta en/of Passat!

jettaracing 19-11-2006 22:35

Quote:
Originally Posted by Go0s-Golf
Je hebt iig 3 nette wagens. Vooral die Passat is dik ;) Maar daar ging het hier niet over.

Op zich past die RS bumper wel redelijk. Het mooiste ervan is (vind ik) dat ie gewoon functioneel is. Het is niet mijn smaak, maar dat zorgt natuurlijk ook voor alle variatie en verschillen van alle auto's :)

Vind die witte CUPs onder de GT een beetje te wit. Ben benieuwd naar de 15" stalen velgen waar je het over had :cool: Wil ik ook nog een keer voor onder m'n Jetta en/of Passat!

Ach ,ik had de cup's nog liggen ,en daar zaten nog bijna nieuwe banden omheen.

Hier even een paar pics van de verbreed stalen wielen

Zwarte versie....

en de met zilver.....

tiefflieger 19-11-2006 22:50

ATSen staan ook leuk.
En met die grijze staaltjes is hij in een woord super !

Lieuwe 19-11-2006 23:36

Zwart staal staat wel het bruutste :rock:

Wat die RS bumper betreft .. op je witte Jetta staat ie wel goed moet ik zeggen. Voor de rest ben ik ook totaal geen liefhebber van dat spul. Ben wel echt benieuwd hoe een G60 bumper zou staan (wel eens geprobeerd ?)

RubenD 19-11-2006 23:56

Ik ken "de Witte" niet anders als met RS bumper. G60 zal ook echt niet staan, zo'n zwarte onderlip. Zelfs al maak je die wit is het nog geen porum. Dus die RS bumper moet blijven. Maar dat was de vraag niet.

Als ik die Witte hier op de stoep had staan had ik gekeken of ik de bumper niet kon aanpassen met elementen van de standaard dikke bumper. En dan denk ik vooral die kleine gaten wat minder rond maken. Maar is heel moeilijk voor te stellen. In ieder geval zou ik de bumper proberen te verlengen aan beide kanten zodat hij net even wat mooier aansluit en de knippers weghalen. En deze in de kleine gaten terug plaatsen.

Maar moeilijk, net even beetje met photoshop geprobeerd. Wilde niet echt lukken:

All times are GMT +1. The time now is 05:47.