![]() |
Ik ben er waarschijnlijk uit wat ik ga doen,
Zaterdag wijd ik er nog een dagje aan en als het dan niet goed is word ie waarschijnlijk omgebouwd naar injectie. Schijnt redelijk goed te doen zijn en qua kosten ook. |
ik heb eventueel ook nog wel een inlaat spruitstuk en complete injectie gedeelte.
alleen van een golf 1 dan |
Quote:
ok dan ik hou het ff in mn achterhoofd, ik kijk eerst hier ff beetje in de buurt.. |
Quote:
kan het zo op sturen kost rond de 10 euro denk ik ;) |
Quote:
Al je echt je motor gaat omgooien, Hou mij/ons dan even op de hoogte van de ombouw :rolleyes: Kan ik alvast een beetje zien wat er nou echt allemaal moet gebeuren ;) Want jij rijd ook een 1600cc pierburg 2e toch? En wat voor een motor komt er dan in? |
Quote:
Ja is ook een 1600 met pierburg. (een grote elende) :redface: Als ik er een andere motor in ga doen zal ik hem bij gaan houden bij het projectje van de auto. Het is een dagelijkse auto dus iets heel geks zal er niet inkomen zal dan waarscijnlijk een 1.8i worden of iets dergelijks. Maar de kans is ook groot dat hij naar injectie word omgebouwd. Eerst zaterdag maar eens afwachten.. maar heb er weinig vertrouwen in.. |
All times are GMT +1. The time now is 06:30. |