![]() |
Het 3e of 4e Juliweekend (welk van deze twee weekends het gehouden word staat voor 2007 nog niet definitief vast) in het Allerpark te Wolfsburg het "Original Golf 1 Treffen", voor alle bezitters en fans van Golf/Jetta/Cabrio en Caddy MK1.
|
Quote:
:iamwithst |
Okee dan! Tussenstandje:
Nederland: DUB05 MIVW VWTeam Deutschland: VW Blasen (Lausitz) Edersee Tour Wortersee Tour (Reifnitz) Original Golf 1 Treffen (Wolfsburg) Belgie: VW Mania (Boom) Engeland: Edition38 (Northampton) Frankrijk: VWDays (Clastres) _______________________________________ :woowoo: Any more? |
Mania ga ik in ieder geval naartoe. Niet zo heel ver van hier vandaan :)
|
Deutschland:
VW Blasen (Lausitz) Edersee Tour Wortersee Tour (Reifnitz) Original Golf 1 Treffen (Wolfsburg) Wat klopt niet in dit rijtje? |
De Wörthersee Tour, dat is in Oostenrijk.
|
Ja sorry :redface:
Wou weer veel te snel en dacht niet na :D ihr habt recht |
Was maar als geintje bedoeld hoor !!! haha
|
was bijna goed :D
|
retro mania
|
Quote:
Gaat dat een weekend meeting worden?? :cool: |
weekendje sellinger beetse niks?? :cool:
|
Quote:
:D Waar wil je dan al die auto's neerzetten? Ik weet dat er genoeg zijn die je zo direct de plas in wil drukken, maar denk niet dat t een gezond einde heeft :woowoo: |
vw /audi meeting in bergum 3 juni
je mag het hele weekend ook komen :D |
Quote:
Je vergeet de midwintermeeting 25 Februari in Lichtenvoorde Team VW-Speed.nl ;) |
John, is dat ook al een weekend meeting geworden?
|
Heeft iemand al datums voor dit jaar ?
dub05 is op 30 juni en 1 juli wil graag de datums van : ED 38 " MIVW en retro mania wie kan me duidelijkheid verschaffen ? :D |
Quote:
Voor de leden wel ja. :D |
Quote:
Dus niet voor ons ;) _________________________________________ Nog meer VAG-weekendmeetings? |
Quote:
ED 38, is altijd 1e weekend van september. Retro Mania is altijd maar 1 dag en is in de maand Mei. MIVW nog niet bekend. |
All times are GMT +1. The time now is 11:32. |