![]() |
de eerste jelle is een daalder waard
wil de echte jelle opstaan? spreekt voor zichzelf je moet geen slapende Jelles wakker maken |
er zit een Jelle onder het gras
hij is er wel maar je ziet hem niet |
zo dom als een Jelle..
de Partij van de dieren wou geen ezel meer zich van de Jelle houden - doen alsof men er niets meer van weet ergens een Jelle opzetten. -iemand het plezier ontnemen OlieJelle. -erg dom In een Jellehoekje zitten. -Iemand die geen goed kan doen. Een klap van de Jelle gekregen hebben. -Niet helemaal bij zijn verstand zijn zo gek als een jelle zijn. -erg in de war zijn |
Hmm, dit is een typisch voorbeeld van te veel tijd hebben.. :tongue:
|
Beter 1 Jelle op het vwforum dan 10 op volksforum...;)
|
:giggle: :lmao:
|
Haha hijs goed!
Maare Hajee word je nu een beetje Jelle t.o.v. mij? Aangezien je hier tijd voor hebt, heb je voor mijn vraag ook vast wel een beetje tijd :tongue: :D ;) |
deze Jelle is thuis.. morgen heb ik geen tijd dan zoek ik het op..
|
Ah, dan al helemaal dankjewel, zoeken als je geen tijd hebt!
|
Zwaar de Jelle zijn
Zwaar de beer zijn, ook wel zwaar de lul zijn genoemd Er Jelle van worden Er heel moe/simpel van worden Jelle, jelle, jelle, jelle Vrij geïnterpreteerd: Bla, bla, bla, bla |
:woowoo: :dance: schon topic :thumbup:
|
Hij is ook altijd de Jelle (pispaaltje)
Hoge Jelles vangen veel wind |
ik voel me gejellineerd....lees niet seriues genomen en als je dan toch genomen wilt worden niet door jelle.....
|
en hoe zit het dan met de jellenek kliniek (eigenlijk natuurlijk jelinekkliniek)
|
dus jelle en zijn zwarte pieten bestaan niet?
|
Dik voor Jelle staan
Zwaar voor lul staan |
Komt mn dochter net binnen, zegt ze; ''Papa, ga je mee belletje jellen?''
|
Ik hoop niet dat jullie mij bedoelen
M.vr.gr. Een andere Jelle |
Nee zeker niet, wat toch al een keer aangegeven? In je projecttopic meen ik. Hoe gaat het eigenlijk met je dikke Mk2!?
|
Quote:
licht tijdelijk stil ivm ruimte gebrek. Ik krijg begin jan een box zodat ik wat rotzooi kan opslaan en dus weer verder kan. :rock: |
All times are GMT +1. The time now is 07:44. |