![]() |
ik noem hem maar sinds afgelopen zaterdag ferrarikiller omdat we vanuit essen een 308 gtb tegenkwamen die me zat uit te dagen. daar had hij na afloop wel spijt van :tongue: maar eigenlijk gebruik ik nooit namen voor m'n auto's.
|
Mijn Passat wordt door vrienden van mij altijd "de wite boat" genoemd (Fries voor "de witte boot").
|
gebakje
|
de polo = polio
golf mk1 = skelter jetta mk1 = de jetta |
Quote:
Vind ik wel persoonlijk wel een toepasselijke naam er voor |
Ratfink noemt zijn Passat de Redfink :D
![]() |
Me rallye The Beast
Me polo werkpaard |
mijn zilveren =the sequel
zijn opvolger wordt=TIKI Madness |
Polo 2f coupe = 'De Montana' (kleur is montanagroen) of '16v' (dat ga ik niet uitleggen hoor ;) )
Polo 2 classic = 'kontmobiel' (kofferbak kunnen 2 lijken in), maar meestal gewoon 'classic' Polo 2 coupe GT = geen nickname, dus simpelweg 'GT' |
golf 1 LAAGRIEDER
|
De Vento = De Venco (krijg je met een zwarte auto)
De Polo = De Audi (blijf om de een of andere reden Audi zeggen als ik mij Polo bedoel... :redface: ) |
En ik maar denken dat ik de enige was die een nickname had voor zijn auto.
Ik vind het erg leuk om het te lezen, ga verder ermee ben nogal nieuwsgierig...:D |
't groene monster.. geen idee waarom, het groen is wel duidelijk :D maar een monster is het nou ook weer niet. alleen brullen kantie wel.
|
Quote:
Vandaar dat die van mij "Generaal Mussert" heet.. |
Ik noemde haar altijd De Blauwe en nu ze is overgespoten heb ik nog wel eens de neiging om dat te zeggen(moet ik me nog afleren na 8jaar)
Maar verder geen bijnaam. |
Quote:
Hehe mijne "slettebak" :D |
Quote:
omdat het ook echt een slettebak is he :D ;) |
Ik vind je auto een bijnaam geven een beetje gay... :rolleyes:
Maja dit is wel toepasselijk: ![]() |
meestal kutding omdat dr weer een stuk is... de turbo die oranje de keddy de gele sloper dan snap je et gewoon
geen rooooodkilller of tuneerzz he kom we wonen in nederland... |
Niet erg origineel maar toch:
Mijn golf 2 diesel: Diesel De Cabrio: Cabrio En de beige golf 2 nog eigenlijk niet echt een naam soms valt de naam "beige" weleens dus dat zal na een tijdje wel kunnen worden.. zoiets moet toch een beetje "groeien" |
All times are GMT +1. The time now is 05:27. |