Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK I (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Mijn '81er is klaar voor het RDW!! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=27216)

Soumensch 20-12-2006 13:16

Quote:
Originally Posted by steven16v
Zo'n schoonvader zoek ik ook nog. Pm het nummer van je vriendin ff door als het uit gaat. ;)

Maar een mooi karretje is het geworden. En inderdaad, goed dat je de originele kleur weer hebt gekozen. Is een heel mooi kleurtje.

Suc6 ermee, en hou hem op de weg.

Haha nee haar hou ik voor altijd ;) . En de auto: Ik hoop hem zo lang mogelijk te houden.. naar veel meetings te gaan(helemaal zin in aankomend meeting-jaar en vooral BUDEL!!) maar in de regen zul je me niet tegenkomen.. ookal zit ie helemaal goed in de lak.. ik ben nogal een angsthaas mbt roest.. toen ik aan het schuren was ook.. soms schuurde ik op 6 plaatsen tegelijk.. oew als ik roest zag werd ik soms helemaal gek haha:redface: :D

rallye16vt 20-12-2006 13:18

mooie golf geworden, als ie straks laag ligt helemaal :thumbup:

Melvin 20-12-2006 16:54

je hebt een 1100tje, dan raak je de carter niet.... met een 1500+ hangt de carter nog een paar cm lager!

Der Typ Siebzehn 20-12-2006 17:04

De Golf ziet er goed uit, good job!

dennis 20-12-2006 17:33

Voor de RDw hoef je niet bang te zijn mbt je opties, auto is 25 jaar of ouder dan hoef je geen bpm meer te betalen. (daarvoor is het 10%) dus je betaald dan niet voor opties die erop zitten. De rdw keurmeesters die ik ken zijn alleen maar blij als je met verlaagde auto's aan komt zetten, het is daar door een veiligere auto geworden. Type goedkeuringen kunnen tegenwoordig ook zonder apk. dan ben je helemaal zo weg bij de rdw.

groeten Dennis

Erik 20-12-2006 18:04

Quote:
Originally Posted by Soumensch
Wielruimte te veel..

Wat voor maat ATS Cup is dit ?? heb deze nog nooit gezien maar vind het wel een stoer model en zal zeker goed uitzien als hij wat lager in de kasten ligt :cool:, misschien iets leuks als wintervelg :)
en wat voor bandjes heb je erom getrokken ?

Sponze® 20-12-2006 18:36

Stoere bak man!

Heerlijke kleur :D

Erwin G60 20-12-2006 19:17

Ziet er echt goed uit vooral de combi van de kleur en de atsen

Melvin 20-12-2006 19:48

Quote:
Originally Posted by dennis
Voor de RDw hoef je niet bang te zijn mbt je opties, auto is 25 jaar of ouder dan hoef je geen bpm meer te betalen. (daarvoor is het 10%) dus je betaald dan niet voor opties die erop zitten. De rdw keurmeesters die ik ken zijn alleen maar blij als je met verlaagde auto's aan komt zetten, het is daar door een veiligere auto geworden. Type goedkeuringen kunnen tegenwoordig ook zonder apk. dan ben je helemaal zo weg bij de rdw.

groeten Dennis

verlagen is niet per se veiliger... je krijgt als je pech hebt meer body roll, ondanks je lagere zwaartepunt ;)

bitch mode off..

RubenD 20-12-2006 20:30

Heel mooi wagentje zeg! Neem aan dat je zo door de RDW keuring rolt! Succes. Dat van dat verlagen en dat het dan een veiliger zijn zou ik wel meer over willen horen. Als je tever verlaagd verspringt je rolcenter helemaal en dan kun je dik in de problemen komen...

Soumensch 20-12-2006 22:36

Het is een 6J 15inch ATS Cup velg.. bij Bandenservice Ede hebben ze er 165-50-15 omheen gedaan. (achter heb ik 7J ATS velgen..dus de diepe variant en dan bandenmaat 175-55-15) Ik heb de velgen laten stralen, daarna poedercoaten en toen met mijn vriendin de randjes zwart geverfd ;)

Quote:
Originally Posted by Erik_Edition#1
Wat voor maat ATS Cup is dit ?? heb deze nog nooit gezien maar vind het wel een stoer model en zal zeker goed uitzien als hij wat lager in de kasten ligt :cool:, misschien iets leuks als wintervelg :)
en wat voor bandjes heb je erom getrokken ?

foto van 1 van de oude velgen die anders bleek te zijn dan de rest van mijn ATSen.. maar wel in de zelfde staat.. naast het resultaat van het coaten eb verfen:

Soumensch 20-12-2006 22:41

Heel erg bedankt voor alle reacties!!! op meetings kan ik dus wel tevoorschijn komen met mijn Golf :D Ik krijg nu helemaal de kriebels.. hij moet zo snel mogelijk naar het RDW!! :tongue: als ik hem daarna heb verlaagt en de uitlaat heb gemonteerd zullen er weer meer fotos komen.. als mensen meer fotos willen.. ik heb er genoeg van de opkanpbeurd/restauratie.

Owja een vraagje.. ik ging vanavond de schaniertjes en slotjes proberen van de klapruitjes.. ze sprongen er zo af.. ik heb het nog wel met Loctite 319(voor glas) gedaan.. heeft iemand een betere oplossing?? andere soort lijm of loctite.

-MK1GTI- 20-12-2006 23:11

Quote:
maar in de regen zul je me niet tegenkomen.. ookal zit ie helemaal goed in de lak..

Zo denk ik er ook over! Met regen komt mijn einser ook niet de weg op :)

snellesjaak 20-12-2006 23:23

Schitternde wagen en de keuring bij de RDW dat loopt wel los.

Melvin 21-12-2006 08:39

wat voor uitlaat komt er onder dan?

Soumensch 21-12-2006 09:00

Quote:
Originally Posted by MellyVille
wat voor uitlaat komt er onder dan?

Een Supersprint Groep-A 60mm .. (de eindpijp staat een beetje schuin omhoog)

Soumensch 21-12-2006 09:37

Gisteravond plakte ik mijn chromen sierstrip achter op de kofferklep.. steekt hij ineens 3mm aan beide kanten uit :confused: is mijn auto gekrompen :eek: vanavond maar eens voorzichtig afzagen en gelijk de klapraampjes weer opnieuw proberen te lijmen met die Loctite.. als het dan nog los gaat moet ik maar opzoek naar wat anders.

Soumensch 23-12-2006 16:30

Zo weer nieuwe lijm gekocht.. even laten uitharden. het lijkt superspul..ik drukte het slotje op het ruitje en het zat gelijk vast.. maar goed dat ik de positie gelijk goed had :tongue:

Hier nog wat foto's.. hij is vandaag voor het eerst buiten geweest sinds hij af is. De motor mag nog wel worden afgesteld.. hij slaat na het gas geven heel snel af.

Zo standaard is hij ook wel erg gaaf hoor

Erik 23-12-2006 17:28

errug mooie 1 :thumbup:

Edrik 23-12-2006 18:42

Zou ff je bumpers opnieuw zwart maken :)
Verder topgolf!

All times are GMT +1. The time now is 04:33.