![]() |
Quote:
Woon zelf in Valkenburg, Tegenwoordig zelfde gemeente. ;) |
Quote:
Heb je een foto van jouw VW? Ik zal je heus wel een x gezien hebben dan! :tongue: |
helaas even geen vw voor mij.
Wie weet wat de toekomst brengt... :D |
Die F&I heb ik wel eens voor Opdam gespot. En zat jij niet op het GB van het voormalige VW Team Katwijk?
|
Quote:
Klopt helemaal!Ik kom heel af en toe bij Opdam... laatst voor een ruitenwissermotor. En van VW Team Katwijk en M.I.V.W. mocht ik geen lid worden. VW Team Katwijk had een besloten groepje,en M.I.V.W...de naam zegt het al Men In VolksWagen :tongue: aangezien ik geen "men" ben... :cool: Maar leuk dat je mijn Golf gespot hebt! De meesten zien 'm niet staan... :( Trouwens...heeft Andre z'n Golf MK3 verkocht??? :eek: Had ik nooit verwacht...is ie nu echt weg bij M.I.V.W.??? |
hé Marielle
ook maar even hier aangemeld welkom :thumbup: |
Quote:
Heeeyz! Gezellig joh :thumbup: |
Had een verjaardagstopic gemaakt...is niet goed blijkbaar.
Hoe gaat dat hier dan wel??? |
Quote:
Niet goed is een groot woord. Hier is men gewend het niet zelf te starten. Dat doet een ander voor hen. |
heb het maar gesloten voor het verder uit de hand loopt..... welkom en gefeliciteerd iig
|
Quote:
Ok,maar kan er ook niks aan doen... kom van vwforum(waar t heel anders gaat) en aangezien ik hier pas ben en toevallig nog jarig ook...kan bijna niemand mij kennen |
Today's Birthdays
Gilex (34), bartman (32), sjampoo (30), Jelle8v (30), Dirk (29), frank77 (29), Madison (26) |
FF up to date...
Heb nu dus 2x Fire and Ice :thumbup: De VR6 en een oude bekende van mij,m'n 1.8i ![]() ![]() |
haha vet! een paar lampen meer en een litertje extra in de motor :D
|
Toch ook maar ff wat ex-Golfjes plaatsen...
M'n ouwe grijze toppertje Madison,tevens 1e auto verkocht in 2005 vanwege aankoop VR6(nooit moeten wegdoen achteraf...) ![]() ![]() zwarte GTI '89,had 'm in 2005 ingeruild voor de VR6, zonde dat hij daarna afgeragd was en nu niet meer is. ![]() ![]() zwarte Madison,van de sloop gered,is sinds eind 2008 bij kennissen en maakt het goed. ![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 04:38. |